ING campagne: "Niemand Buitenspel"

Niemand buitenspel Ook als er even geen geld is

20220369_ING_banner_Contributie_728x902.jpg
Heb je zorgen over de betaling van de contributie of voetbalkleding?

Door geldzorgen kan de contributie van de voetbalclub één van de kosten zijn die je niet meer kan betalen. Terwijl blijven sporten in moeilijke tijden juist éxtra belangrijk is. Als hoofdsponsor van het Nederlandse voetbal vinden we dat iedereen moet kunnen voetballen, ook als er even geen geld is.

Daarom werken we samen met de KNVB en diverse partners om hierbij te helpen. Want er zijn vaak lokale en landelijke voorzieningen die het mogelijk te maken om te blijven voetballen. Of ermee te beginnen. Kijk snel wat er voor jou mogelijk is!

voorzieningenwijzer.jpg

Check in 2 minuten waar jij recht op hebt

Geldfit helpt jou om financieel fit te blijven of te worden. Doe anoniem de check en ontdek in 2 minuten of je in aanmerking komt voor regelingen om te kunnen en blijven voetballen. Bijvoorbeeld een fonds die je contributie helpt betalen of misschien zelfs een bijdrage voor nieuwe voetbalschoenen. Ook zie je welke andere manieren er zijn om meer grip te krijgen op je geldzaken. Iedereen kan de check doen, je hoeft geen klant te zijn van ING of lid van KNVB. De gegevens van de test worden niet gebruikt voor andere doeleinden en worden niet bewaard.

geldfittest.jpg

Wil je hulp van onze financieel contactpersoon?

Het kan om verschillende redenen best lastig zijn om uit te zoeken op welke voorzieningen je recht hebt. Hulp is dan zeer welkom van iemand die de weg weet te vinden. Daarom introduceren we op zoveel mogelijk amateurclubs een 'financieel contactpersoon'.

Financieel contactpersoon voor SVS is:

ING_Financieeel_Contactpersoon.jpg