Opzegformulier lidmaatschap

Opzegging lidmaatschap

We hopen van harte dat je bij ons blijft maar mocht je willen stoppen of naar een andere club gaan vertel het ons dan zo snel mogelijk. Maar vertel het ons in ieder geval vóór 1 juli. Je kunt uitsluitend opzeggen door onderstaand digitale opzegformulier in te vullen.

Het lidmaatschap is/wordt aangegaan voor minimaal een volledig seizoen. Daarna wordt het lidmaatschap automatisch verlengd, tenzij vóór 1 juli schriftelijk, of via een e-mail, bij de ledenadministratie wordt opgezegd.

Een opzegging in de periode NA 1 juli, maar VOOR de eerste officiële wedstrijd op 3 september van het nieuwe seizoen, betekent dat 25% van de oorspronkelijke contributie is verschuldigd.

Bij opzegging NA de start van het nieuwe seizoen moet de gehele contributie worden betaald.

NB: Indien minderjarig, verklaart de aanmelder/ouder/verzorger kennisgenomen te hebben van de opzegging van het lidmaatschap bij SVS.

* = verplicht