GEEN PUBLIEK BIJ OEFENWEDSTRIJDEN

24 maart 2021 21:15

De persconferentie van deze week bracht niet de versoepeling die we hadden gehoopt, met uitzondering van de avondklok die vanaf 31 maart om 22.00 uur ingaat. Dit geeft wat meer mogelijkheden om langer te trainen, met name voor de senioren. We zullen zo spoedig mogelijk een nieuw trainingsschema bekend maken.

Verder blijven alle beperkingen van kracht, inclusief het spelen van oefenwedstrijden zonder publiek.

Vorige maand hebben we nog eens duidelijk uitgelegd dat ouders en andere belangstellenden niet aanwezig mogen zijn bij trainingen en oefenwedstrijden. Helaas hebben we moeten constateren dat dit blijkbaar nog niet voor iedereen duidelijk is of dat bezoekers denken dat het geoorloofd is omdat er geen portier bij het hek staat en het hek tijdens de wedstrijden open blijft.

Op de zaterdagen hangt er een goede sfeer met veel enthousiasme van spelers en begeleiders. Streng handhaven van alle corona regels zou niet bijdragen aan de goede sfeer.

Namens het bestuur vraag ik ouders en andere belangstellenden vriendelijk zich aan de corona regels te houden en niet stiekem langs de velden te gaan staan tijdens de wedstrijden. Maak geen misbruik van een situatie waar niet altijd streng wordt gehandhaafd, maar probeer nog even het geduld op te brengen in het belang van alle leden totdat alle beperkingen worden opgeheven. Iedereen snakt daar naar.

Bedankt voor jullie medewerking.

Met sportieve groet

Dick Vlasblom