Betaalpassen SVS

Betaalpassen SVS

Reglement betaalpas SVS

 

  1. De betaalpas wordt aan ieder lid van SVS ter beschikking gesteld.
  2. Gezinsleden van een lid kunnen een eigen betaalpas aanvragen. De toewijzing van deze aanvraag geschiedt na beoordeling door de betaalpasadministratie.
  3. De betaalpas wordt gratis verstrekt. Bij vervanging wegens verlies of beschadiging wordt € 2,50 in rekening gebracht.
  4. De pashouder moet zelf zorgen voor het saldo op de pas. Het opwaarderen kan via een iDeal-betaalopdracht of door contant geld te storten aan de bar.
  5. Bij verlies of vermissing moet de pashouder zelf zorgen voor het blokkeren van de betaalpas. Het passaldo is gegarandeerd vanaf het moment van blokkeren.
    Indien een geblokkeerde pas wordt aangeboden om een betaling mee te verrichten, zal de kantinemedewerker de pas innemen.
    Een ingenomen pas wordt alleen aan de rechtmatige pashouder teruggegeven.
  6. Het passaldo wordt alleen geretourneerd bij beëindiging van het lidmaatschap. Terugbetaling wordt alleen gedaan onder verrekening van openstaande contributieschuld en/of boetes en onder aftrek van € 2,50 administratiekosten.
  7. Bij afrekening van consumpties met een betaalpas wordt een korting verleend op de verkoopprijs. Deze korting is zichtbaar op een kassabon.  Als er verkeerd is afgerekend, dan moet dat direct gemeld worden aan de kantinemedewerker. Alleen dan zal er een oplossing voor de gemaakte fout gevonden kunnen worden.

 

 Vastgesteld door het bestuur van SVS

10 februari 2011

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!