MEIDEN/MEISJES-VOETBAL IETS VOOR JOU ? SVS ZOEKT MEIDEN/MEISJES VOOR MO11 t/m MO19

11 mei 2021 17:45

Het seizoen is bijna ten einde en alle sportverenigingen zijn al weer volop bezig met de voorbereidingen voor komend seizoen. Wij bij SVS uiteraard ook, en vandaar dan ook deze oproep.

Een flink aantal speelsters zullen volgend jaar verplicht over moeten naar een hoger team en ook zullen er een aantal speelsters nog een jaartje kunnen blijven spelen in het huidige team, maar door het doorschuiven is er voor komend seizoen dus volop ruimte voor nieuwe speelsters.

Het liefst willen wij natuurlijk dat er komend seizoen in alle leeftijdscategorieën minimaal 1 meisjes team bij SVS speelt. In alle leeftijdscategorieën is er dan ook nog plaats voor nieuwe meisjes.

SVS zoekt dus meiden die het voetballen een  leuk spelletje vinden en met plezier willen voetballen.

Bij SVS wordt veel aandacht besteed aan het meidenvoetbal en de club vindt plezier, inzet, ontwikkeling, teamgeest erg belangrijk. 2 x per week trainen en natuurlijk op de zaterdag een wedstrijd spelen. Ben jij geboren in de jaren 2005-2008, dan is dit misschien iets voor jou.

Onze meiden worden getraind door positieve en zeer gemotiveerde trainers en trainsters. Dit zijn mensen die het meiden voetbal een warm hart toe dragen. SVS is een vereniging waar sportiviteit en gezelligheid samen gaan, waar je je zelf kan ontwikkelen in je eigen tempo en waar goede omgang met elkaar belangrijk is.

Alle meisjes en meiden in de leeftijdsgroepen MO19 (geboren in 2003-2004), MO17 (geboren in 2005-2006), MO15 (geboren in 2007-2008), MO13 (geboren in 2009-2010), MO11 (geboren in 2011-2012) of jonger zijn van harte welkom om zich aan te melden. Meisjes van 7 t/m 9 jaar spelen bij SVS in gemengde teams met de jongens.

Zou je eens mee willen trainen met onze meidenteams om zo te ervaren hoe het er bij SVS aan toe gaat? Ben je geïnteresseerd? Neem dan zo snel mogelijk contact op, dan kun je dit seizoen nog een paar keer meetrainen en kan de club goed inschatten in welk team jij het beste past.

Voor meer informatie of aanmeldingen neem dan contact op met Jan Kaashoek (coördinator meisjesafdeling) via [email protected].

oproep_MO_website.jpeg