Team-nieuws

Zorg voor een correcte en herkenbare pasfoto op je spelerspas

19 augustus 15:00  Het is weer mogelijk om zelf de spelerspasfoto op de digitale spelerspas te wijzigen via de Wedstrijdzaken-app of Voetbal.nl-app. Zorg er daarom voor dat jouw spelerspas voor het begin van komend seizoen, maar uiterlijk 31 oktober een correcte spelerspasfoto heeft. Dit geldt voor alle spelers vanaf de leeftijdscategorie Onder 13 en ouder. Zorg wel voor een goed herkenbare foto (liefst portretfoto) waarop alleen jijzelf als speler staat.meer »

Aanpassing contributie seizoen 2022 - 2023

16 juli 10:45  Het zal niemand ontgaan zijn dat de kosten voor levering van energie enorm zijn gestegen. Ook onze voetbalvereniging wordt hard geraakt door deze prijsstijgingen. Sinds februari van dit jaar is ons energiecontract voor gas en electra omgezet naar variabele tarieven. Gelukkig kregen we in mei een aanbod om per 1 juli 2022 de tarieven voor 1 jaar vast te zetten. Desalniettemin betekent dit voor SVS een (bijna) verdrievoudiging van de maandelijkse energienota!meer »

1846x gelezen

ENTHOUSIASTE VRIJWILLIGERS GEZOCHT!

20 juni 21:30  Beste (ouders van) leden, Het seizoen 2021/2022 zit er weer bijna op. We kunnen, ondanks de coronaperikelen van het afgelopen jaar, terugkijken op een geslaagd seizoen. Het was een druk jaar waarbij veel werd gevraagd van de inzet van de vrijwilligers. Meerdere malen bleek dat, om het geheel in goede banen te leiden, er een tekort aan vrijwilligers was om alle taken ingevuld te krijgen. Dit gold zowel voor de speeldagen als voor de organisatie in het algemeen; het onderhoud van de gebouwen en terreinen, bezetting van de kantine, trainers, begeleiders, lid van dienst etc.meer »

1059x gelezen

TRAININGSSTOP ZOMERMAANDEN

2 juni 9:30  WANNEER ZIJN DE LAATSTE TRAININGEN DIT SEIZOEN? WANNEER STARTEN DE TRAININGEN VAN JOUW TEAM(S) IN HET NIEUWE SEIZOEN? IS DE KANTINE (NOG) WEL OPEN? Zoals ieder jaar komt er een eind aan het seizoen, zo ook aan dit huidige seizoen 2021-2022. Dit seizoen is ook nu weer met de nodige hobbels verlopen, maar volgens mij is het ondanks een paar problemen toch een leuk seizoen geweest. meer »

1195x gelezen

STOPDATA + STARTDATA TRAININGEN

2 juni 9:30  Het huidige seizoen loopt bijna ten einde. Voor veel teams is de laatste speelronde voor wat betreft de competitie al achter de rug, maar een aantal (jeugd) teams spelen de komende 2 weken nog (inhaal) wedstrijden en/of toernooien in de maand juni.meer »

1549x gelezen

DICK VLASBLOM WERKT AAN EEN NOG BETER SVS

19 mei 10:00  Dick Vlasblom hoeft zich niet te vervelen als voorzitter van SVS. Aan ideeën en plannen is er geen gebrek op sportpark Schenkel. Lang leve het vroegpensioen, want dat stelt Dick Vlasblom in staat om voldoende tijd te steken in de voetbalvereniging die hij sinds 2019 leidt. “Er gaan best veel uren zitten in het bestuurlijke werk”, weet hij uit ervaring. “Het is dan ook niet verwonderlijk dat veel voorzitters of met pensioen zijn of alleen nog parttime werken.”meer »

1240x gelezen

GEZOCHT: DAMES VOOR 7 TEGEN & VOETBAL

18 mei 9:45  Lijkt het je leuk om te voetballen/keepen, of vindt je het leuk om weer te beginnen met voetbal. Houdt je ook van gezelligheid, lol en wil je ook graag winnen? Dan zijn we op zoek naar jou! meer »

203x gelezen

CONFERENCE LEAGUE FINALE BIJ SVS OP GROOT SCHERM IN DE KANTINE

11 mei 12:45  Zoals waarschijnlijk iedereen wel weet heeft Feyenoord de finale bereikt van de Conference League. Ze moeten dan spelen tegen AS Roma. Deze finalewedstrijd wordt gespeeld op woensdag 25 mei as om 21:00 uur. meer »

1028x gelezen

KANTINE 1e + 2e PAASDAG GESLOTEN / 2e PAASDAG GEEN TRAININGEN

13 april 19:15  Tijdens de paasdagen (zondag 17 april en maandag 18 april), zijn er op ons complex geen wedstrijden. Het gehele complex alsmede de kantine is op deze dagen dan ook gesloten. meer »

1167x gelezen

IS HET NOU ECHT ZO MOEILIJK OM OP TE RUIMEN ?? <> DRINGEND VERZOEK OM MEDEWERKING !

1 februari 19:45  Al sinds de start van de trainingen wordt geconstateerd dat er van maandag tot en met donderdag trainingsdoeltjes achterblijven op de beide kunstgrasvelden. Dit veroorzaakt heel veel roering, frustratie, irritatie en boosheid bij tal van mensen. Is het nu echt teveel gevraagd om simpelweg op te ruimen? Nee toch zeker?meer »

1392x gelezen

Ga naar archief