SVS ZOEKT JEUGDTRAINERS !!

16 mei 2021 20:30

SVS is op zoek naar jeugdtrainers voor diverse jeugdteams.
De jongens en meisjes trainen op 2 middagen of avonden in de week. Indien je maar 1 middag kan/wil is dit zeker bespreekbaar.

Bij SVS kan ieder kind vanaf 8 jaar 2 keer per week trainen. Dit kan alleen als we voldoende trainers / begeleiders hebben.

Vind je het leuk om met kinderen te werken, samen met ons en andere trainers, ieder kind een training te geven die ze verdienen? Neem dan contact met ons op!!

Een vooropleiding is niet nodig, je krijgt persoonlijke begeleiding en werkt in een team met andere trainers. Een kledingpakket, een (vrijwilligers)-contract en een (consumptie) vergoeding krijg je van de club.

Voor verdere informatie en/of vragen kan je terecht bij:

Ger Mulder                       Hoofd Jeugd Opleiding

Dinesh Badal                    Coördinator bovenbouw

Danny Reget                     Coördinator onderbouw

Jan Kaashoek                   Coördinator meisjes

De contactgegevens van de bovengenoemde personen kun je vinden op onze website onder het menu “wie is wie > coördinatoren”.