SVS JO9-1 bezoekt wedstrijd Excelsior - Go Ahead Eagles

15 april 2023 10:00

Het team van SVS JO9-1 is vrijdagavond 14 april 2023 op bezoek geweest bij Excelsior.
Excelsior heeft het mogelijk gemaakt dat JO9-1 de vlaggen voor de wedstrijd mochten vasthouden, en ook nog een VIP-behandeling kregen.

Zo konden ze vanaf een speciaal plekje op de tribune naar de wedstrijd Excelsior - Go Ahead Eagles kijken.

De kinderen hebben het ontzettend naar hun zin gehad en het was een onvergetelijke ervaring.

Wij willen Excelsior bedanken dat dit gerealiseerd kon worden! Namens SVS en team JO9-1 bedankt!

230414_Excelsior_vs_Go_Ahead_Eagles.jpg

230414_Excelsior_vs_Go_Ahead_Eagles5.jpg     230414_Excelsior_vs_Go_Ahead_Eagles4.jpg

230414_Excelsior_vs_Go_Ahead_Eagles2.jpg     230414_Excelsior_vs_Go_Ahead_Eagles3.jpg

videoJO9-1.jpg