Zeer knappe prestaties E- pupillen SVS

8 april 2014 12:00

Als een club in de e- pupillen van de tien teams maar liefst zeven teams heeft die vlak voor het einde
van de competitie nog alle kansen hebben om kampioen te worden is dat iets om als club uitermate
trots op te zijn.

SVS E2 heeft het allemaal nog in eigen hand. Indien de ploeg de aankomende wedstrijd wint van het Schiedamse HBSS kunnen de mannen het op 10 mei in eigen huis afmaken tegen directe concurrent Alexandria 66.

SVS E3 moet ook nog twee wedstrijden spelen en heeft drie punten voorsprong op BSC 68 dat nog wel een wedstrijd moet inhalen.

SVS E4 kan a.s. zaterdag  kampioen worden in en tegen Schoonhoven.  Het team van Michael Ouwendijk en Remco van Deventer heeft overigens al € 1238.55 opgehaald voor de sponsor actie Spieren voor spieren. Een geweldig initiatief van SVS E4!

SVS E7 moet nog zeven wedstrijden spelen, omdat de KNVB hun competitie 1 ½ keer laat spelen. De ploeg staat al mijlenver voor op de concurrentie en heeft in 14 wedstrijden maar liefst 98 doelpunten gescoord.

SVS ME1 kan a.s. zaterdag in en tegen Berkel het kampioenschap pakken. Het team van Chety, Nana en Jan doet het voortreffelijk.

Ook SVS ME3 speelt a.s. zaterdag om het kampioenschap. In een rechtstreeks duel tegen PPSC zal worden uitgemaakt wie er met de titel vandoor gaat. Een zeer knappe prestatie van het team van Jim, Claudia en Karin. Zij kwamen pas in de loop van het seizoen over van Xerxes, en hebben met aanvulling van een paar nieuwe meiden een geweldig team neergezet.

De E1 hoopt zich onder de bezielende leiding van Lesley, Ferry en Sardha te handhaven in de 1e klasse. Mocht dit lukken is dit ook een prestatie van formaat!

E5 en E6 van SVS hebben beide heel goed gepresteerd in de beker. Naar aanleiding van hun prestaties in die beker werden beide teams hoger ingedeeld. Ook in de hogere klasse hebben beide teams laten zien dat er genoeg potentie in de ploeg zit.

De meiden van ME2 spelen lekker in de middenmoot. Voetballen met heel veel plezier en dat stralen ze ook uit!

Johan Sepers

Trotse E- Coördinator SVS