INTERNE SELECTIEWEDSTRIJDEN/TRAININGEN OP 24 MEI EN 7 JUNI

15 mei 2014 12:15

Op zaterdag 24 mei en zaterdag 7 juni 2014 worden er bij SVS interne selectiewedstrijden gespeeld
en/of een interne selectietraining afgewerkt.

INTERNE SELECTIETOERNOOIEN E JONGENS OP ZATERDAG 24 MEI ;
INTERNE SELECTIETOERNOOIEN D JONGENS OP ZATERDAG 7 JUNI ;
INTERNE SELECTIETRAINING VOOR C JONGENS OP ZATERDAG 7 JUNI .

De selectiewedstrijden worden in een toernooivorm gespeeld, waarbij de E en D teams gemixt zullen worden.

Alle deelnemende spelers krijgen een eigen nummer en worden op deze dagen beoordeeld door de nieuwe jeugdselectietrainers, groepscoördinatoren en enkele onafhankelijke beoordelaars.

Aan de hand van deze informatie en de informatie die wij in dit seizoen van de spelers hebben opgebouwd, zullen vervolgens de voorlopige teamindelingen voor het komende seizoen worden vastgesteld.

Deze indelingen worden medio juni op de website geplaatst.

Voor alle duidelijkheid. Bij het indelen van de teams gaan wij uit van de situatie die komend seizoen van toepassing is. Als voorbeeld: je bent nu 2e jaars F en wordt komend seizoen E: dan neem je deel aan het toernooi voor de E jeugd.

Wij willen ouders & verzorgers en spelers nadrukkelijk verzoeken om bij deze selectiewedstrijden aanwezig te zijn, zodat wij zo goed als mogelijk iedereen kunnen beoordelen.

Zonder tegenbericht gaan wij er vanuit dat alle spelers die worden ingedeeld voor deze toernooien en/of training ook aanwezig zijn.

Mocht je vanwege een dringende reden toch niet aanwezig kunnen zijn, dan dient afmelding altijd via  email plaats te vinden bij de groepscoördinator (dit kan niet bij je huidige trainer of leider!).

Dit geldt ook voor eventuele vragen over de selectiewedstrijden.

De overige leeftijdsgroepen, inclusief de meisjesteams, spelen géén interne selectiewedstrijden.

Deze teams worden vastgesteld na overleg met de trainers, groepscoördinatoren en ondergetekende.

E Jeugd,

Johan Sepers                                     : coö[email protected]