COMPETITIE INDELINGEN JEUGD A, B, C, D, E en F BEKEND

22 oktober 2014 16:45

De indelingen voor de competities bij de jeugd van KNVB district West II zijn bekend. Hieronder vinden jullie voor alle SVS teams de poule indeling voor de competitie seizoen 2014-2015

poule indeling competitie seizoen 2014-2015

Met ingang van het seizoen '11-'12 is voor alle in de B categorie jeugdteams (met uitzondering van MA, MB, MC, MD en ME-teams) de opzet van de beker en competitie gewijzigd.

Er wordt nu gestart met een bekercompetitie in een poule van 8 teams. Ieder team speelt tot aan de herfstvakantie 7 bekerwedstrijden (halve competitie). De beste twee teams gaan door naar de volgende ronde.

In de herfstvakantie maakt de KNVB, mede op basis van de opgave van de vereniging en de resultaten van de beker, een competitie-indeling. De competitie bestaat uit een poule van 10 teams, en er wordt dan een hele competitie afgewerkt.

Met andere woorden: voor de B categorie jeugd wordt gestart met bekerwedstrijden, de competitie start na de herfstvakantie.

Bron: wedstrijdsecretariaat SVS