Beheren eigen teampagina's op website SVS door teamredacteuren

Beheren eigen teampagina's op website SVS door teamredacteuren

9 september 2015 16:30


Op onze website heeft ieder team ook een eigen "teampagina".
Deze kan/zal door het team zelf (door één of meerdere teamredacteuren) bijgehouden dienen te worden.

Als iemand afgelopen seizoen teamredacteur was voor een team, hebben wij als webmasters voor zover ons bekend is, dit omgezet naar het nieuwe team voor dit seizoen.

Voor sommige teams zijn er dus reeds één of meerdere teamredacteuren aangemeld, maar voor een heleboel teams ook nog niet.
De teamredacteuren (bijvoorbeeld trainer, leider, speler of ouder) kunnen zich aanmelden via dit formulier : "Aanmelden teamredacteur".
 
Teamredacteuren krijgen na aanmelding van ons een inlogcode om zelf te kunnen kunnen inloggen op het CMS van onze website. www.svsvoetbal.nl/cms/
 
De teamredacteuren krijgen dan de volgende bevoegdheden:
  • invoeren uitslagen wedstrijden van het eigen team + doelpuntenmakers tbv topscorerslijst
  • invoeren verzamel- en vertrektijden bij alle wedstrijden
  • plaatsen van wedstrijdverslagen (evt incl foto's) van het eigen team
  • plaatsen van nieuwsberichten op de eigen "Team-nieuws" pagina
  • muteren van functies van reeds ingevoerde teamleden
  • plaatsen (pas)foto van alle spe(e)l(st)ers en alle begeleid(st)ers
  • plaatsen nieuwe teamfoto op de teaminformatiepagina (dmv wijzigen team)
Het toevoegen van nieuwe spe(e)l(st)ers/begeleid(st)ers cq het naar een ander team verplaatsen/verwijderen van spe(e)l(st)ers/begeleid(st)ers dient via de webmasters te gebeuren in verband met de koppeling van alle personen aan onze ledenadministratie.
 
Het is onze bedoeling dat jullie als (train(st)er, leid(st)er of ouders) zelf bovenstaande informatie gaan plaatsen op de teampagina's.
 
Trainingstijden, gegevens spe(e)l(st)ers, train(st)ers, leid(st)ers, grensrecht(st)ers, verzorg(st)ers, namen sponsoren (incl evt weblink) enz. dienen op de "Team-informatie" te worden geplaatst.
 
Wij zullen z.s.m. vanuit de ledenadministratie reeds aangemelde spe(e)l(st)ers + bij ons bekende begeleid(st)ers per team op de teaminformatie pagina's zetten, en verzoeken de teamredacteuren om deze aan te vullen cq toevoegingen van nieuwe spe(e)l(st)ers/begeleid(st)ers cq het naar een anderteam verplaatsen/verwijderen van spe(e)l(st)ers/begeleid(st)ers aan ons op te geven.
 
Daarnaast willen wij op de eigen teaminformatiepagina's natuurlijk graag alle teams presenteren door één teamfoto te plaatsen.

Willen jullie bij de eerste gelegenheid een teamfoto maken + plaatsen en die daarna ook naar ons opsturen ?

Op de pagina website-info - handleiding teamredacteur staat de "handleiding teamredacteur" en daarin staat precies vermeldt wat je moet doen om alles in te voeren.

Alle zaken die op de teampagina worden gezet dienen uiteraard wel te voldoen aan een aantal regels: zie : Protocol SVS Website

Verklein foto’s en afbeeldingen naar een bestandsgrootte van maximaal 400kB, teneinde het systeem niet teveel over te belasten en de laadsnelheid van de pagina snel te houden.

De webmasters behouden te allen tijde het recht om content te wijzigen of te verwijderen die in strijd met eerder genoemde punten en het algemene belang is.

Met sportieve groeten,
webmasters SVS
Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!