Vacatures Hoofdtrainer selectie JO8 en assistent-trainers JO8 pupillen

22 september 2021 10:45

SVS is met spoed op zoek naar een hoofdtrainer voor de selectie van JO8 en assistent-trainers voor alle JO8 teams. Wij hebben op dit moment 3 volledige JO8-teams (allen met zeer talentvolle kinderen), die helaas nog niet voorzien zijn van trainers.

JO8_trainers_gezocht.jpeg

Wat zoekt SVS:

• Een hoofdtrainer die bij voorkeur een trainersdiploma (pupillentrainer) heeft. Indien geen diploma dan bieden wij de mogelijkheid aan om deze op kosten van SVS te behalen.
  • Assistent-trainers die de hoofdtrainer ondersteunen met het uitzetten van de oefeningen en begeleiding van de kinderen tijdens de training en wedstrijden.

Wat verwacht SVS van de trainers:

• Voorbereiding en verzorgen van 2 trainingen per week op maandag en woensdag tussen 17:00 en 18:00 uur.
  • Begeleiden en coachen van training en indien mogelijk de wedstrijden op zaterdag.
  • Verzorgen van goede communicatie richting de ouders en spelersgroep.
  • Het bewaken van de normen en waarden binnen de JO8 groep.
  • Zorgen voor een goede balans tussen prestatie en plezier.

Wat biedt SVS:

• Passende herkenbare SVS kleding.
  • Consumptie vergoeding via SVS pas.
  • Alle benodigde trainingsmaterialen in bruikleen.

Als je interesse hebt voor één van deze vacatures dan kun je je aanmelden via [email protected].
Vooral namens de kinderen en hun ouders alvast heel erg bedankt!!

Danny Reget

Groepscoördinator onderbouw SVS