JEUGDAFDELING SVS - Hoe nu verder?

3 juni 2021 12:30

Ger Mulder

Beste trainers en overige belanghebbenden,

Voor het tweede jaar op rij kunnen we, door het Coronavirus, het voetbalseizoen helaas niet afsluiten zoals we dat graag zouden willen. Gelukkig maakt de start van de ‘Regio Cup’ voor jeugdteams tot en met de O17 van aanstaande zaterdag dit toch een klein beetje goed.

Vanwege alle Coronamaatregelen hebben we ook niet zoveel tijd gehad om diverse zaken op een rij en in gang te zetten voor het seizoen 2021-2022. Toch hebben we de laatste maanden niet stilgezeten en zijn we al een goede weg ingeslagen. Zo zijn verschillende mensen binnen de vereniging al bezig geweest met het aanstellen van nieuwe selectietrainers en overige trainers voor het nieuwe seizoen.

En ook de beoogde selectietrainers, overige trainers en leeftijdscoördinatoren zijn al geruime tijd in de weer: Bij het grootste deel van de spelers is inmiddels nagegaan of zij ook volgend seizoen blijven spelen bij SVS. En, aan de hand van de onderlinge wedstrijden, veel trainingen etc., is er inmiddels ook een "zeer voorlopige indeling" van de teams gemaakt. Hierbij zullen waarschijnlijk niet alle kinderen ingedeeld zijn of worden waar ze op gehoopt hadden. Echter, alles is naar eer en geweten aangevlogen. Betere meetmiddelen, zoals bijvoorbeeld competitiewedstrijden, waren de afgelopen maanden helaas niet voor handen.

In tegenstelling tot voorgaande seizoenen, gaan we nu de maand augustus gebruiken om de nieuwe voorlopige teams aan elkaar te laten wennen en met elkaar te laten trainen in het nog op te stellen trainingsschema. De trainers van de nieuwe groepen nodigen de (nieuwe) spelers hiervoor zélf uit.

Wanneer het trainingsschema per leeftijdsgroep bekend is, brengen wij jullie direct hiervan op de hoogte. Houd dus je mail, de website en de sociale media-kanalen van SVS in de gaten!

Tot slot wil ik jullie er nog even op attenderen dat de laatste training of wedstrijd van dit seizoen zal plaatsvinden op zaterdag 26 juni 2021.

Op naar een sportief en hopelijk ouderwets nieuw seizoen 2021-2022!

Groet,

Ger Mulder