2 februari 2023 21:15

Binnenkort is het weer Valentijnsdag. Als je je partner wil verrassen wijs ik je even op de knop "sponsorkliks" op deze site. Klik erop en je krijgt een breed scala aan webshops waar je van alles kunt halen voor een romantische Valentijn.

Verras je partner met een korte vakantie via Centerparcs of Belvilla, stuur een romantisch kaartje naar je geheime liefde via Greetz,  stuur rode roze via BoeketCadeau.nl of eurofloris en breng je partner in een romantische stemming met Hunkemöller of Marlies Dekkers.

Ook voor aankopen die niet direct voor Valentijnsdag  hoeven te zijn kunnen via Sponsorkliks gedaan worden: MediaMarkt, Coolblue, Bol.com, diverse vakantiesites en voor alledaagse zaken via de Blokker of HEMA.

Met Sponsorkliks helpt u direct SVS. Een bepaald percentage van uw aankoop komt ten goede aan onze vereniging. Dat is gratis geld voor ons en kost u niets meer voor uw aankoop.

Probeer maar eens en help onze vereniging. Vraag ook de rest van uw familie, vrienden en bekenden om via Sponsorkliks op onze site de bestellingen te doen.

sponsorklikslogo_SVS.jpg