Hollandsche IJssel Cup 2021

Op zaterdag 28 augustus is de finale dag van de 3e editie van de Hollandsche IJssel Cup bij vv Spirit uit Ouderkerk aan den IJssel. Een streektoernooi waar de standaardelftallen, de reserveteams (of O23) en de selectieteams van JO19, JO17 en JO15 van de "IJsselclubs" cvv Zwervers, vv Spirit, SVS en DCV strijden om de Hollandsche IJssel Cup.

Op 24 en 25 augustus zijn de voorrondes en op zaterdag 28 augustus komen alle deelnemende teams samen om te strijden om de Hollandsche IJssel Cup. JO19 speelt op de finaledag 2 wedstrijden, omdat DCV géén JO19 heeft.

Hieronder staat de poster van de 3e editie van dit unieke toernooi. (hollandscheijsselcup - HollandscheIJsselCup (voetbalassist.nl))

Hollandsche_IJsselcup_2021.jpgHYC_2021_en_teams.jpg