Bekijk Trainingsschema seizoen 2022 - 2023

2 juli 2022 12:00

In het nieuwe seizoen starten de trainingen weer overeenkomstig het trainingsschema 2022-2023. Alle teams behalve de herenselectie (die starten al op zaterdag 6 augustus) kunnen vanaf maandag 8 augustus 2022 van start.

Er wordt getraind volgens het nieuwe trainingsschema wat op de website te vinden is onder de menukeuze "trainingsschema" onder het kopje "WEDSTRIJDINFO / TRAININGEN >> TRAININGEN".

Wanneer start de training voor jouw team ?
Omdat er veel vragen zijn omtrent de startdatum van de 1e training voor de diverse teams hebben we eea geïnventariseerd, en dat levert onderstaand schema op.

Klik op de onderstaande link, en je kunt nakijken wanneer de 1e training is voor jouw team.

startdatum 1e training nieuwe seizoen 2022-2023

Alle trainers is verzocht om aan ons door te geven wanneer zij starten met trainen, maar omdat we (ivm vakantie) nog niet alle trainers/leiders hebben kunnen bereiken en er voor sommige teams nog geen trainer is, is er voor een aantal teams nog geen datum bekend. Zodra we een datum hebben, zullen we het schema bijwerken. Ook vwb de keeperstraining zijn de dagen en tijden nog niet bekend.

Specifiek voor jeugdleden: Heb je nog vragen neem dan in eerste instantie contact op met je trainer en ben je nog niet in een team ingedeeld, neem dan contact op met één van de jeugdcoördinatoren. Hun namen en contactgegevens zijn te vinden onder de menukeuze "Wie is wie".

Hieronder vinden jullie een tabel met de nieuwe benamingen voor de seniorenteams ivm het feit dat het oude 3e verder gaat als SVS O23.

HERNOEMING SENIOREN TEAMS
SN NW SN OUD SN NW SN OUD
1 1 4 5
2 2 5 6
O23 3 6 7
3 4 7 8

De meeste teams trainen op 1 van de kunstgrasvelden. Hiervoor zijn geschikt: kunstgrasschoenen, multigroundschoenen of voetbalschoenen met vaste nop.

Voetbalschoenen met afschroefbare noppen zijn ten strengste VERBODEN.

Bestuur SVS