OPZEGGEN VAN JE LIDMAATSCHAP

8 mei 2021 22:00

André Nijmeijer

Als je nu al weet dat je na dit seizoen wilt stoppen met voetballen bij SVS, stuur dan zo spoedig mogelijk een e-mail naar de ledenadministratie. Het opzeggen via een trainer of leider is dus niet voldoende om het lidmaatschap te beëindigen.

Hierdoor wordt voorkomen dat bij de inventarisatie van het aantal spelers voor het seizoen 2021/2022, van onjuiste aantallen wordt uitgegaan.

Weet je het op dit moment nog niet zeker, houd dan in iedere geval in je achterhoofd, dat een opzegging vóór 1 juli bij de ledenadministratie moet zijn ontvangen.

Wil je overschrijving naar een andere vereniging?

Dan ook graag een e-mail sturen.

Zodra je je bij een nieuwe vereniging hebt aangemeld, zal de overschrijving volledig digitaal tussen de nieuwe vereniging en SVS worden afgehandeld.
Het is dus niet (meer) nodig om een overschrijvingsformulier in te vullen.
Ook hoef je je spelerspas niet (meer) mee te nemen naar je nieuwe vereniging.

Overschrijving wordt trouwens alleen verleend als aan alle financiële verplichtingen (betaling van contributie en boetes n.a.v. gele en/of rode kaarten) is voldaan en alle nog in het bezit zijnde sponsorkleding is ingeleverd.

De mailbox van de ledenadministratie is te bereiken via  [email protected]

André Nijmeijer
Ledenadministratie SVS