EVEN VOORSTELLEN : NIEUWE JEUGDVOORZITTER

10 september 2021 18:00

Aan het eind van vorig seizoen is Patricia Bear helaas gestopt met haar werkzaamheden als jeugdvoorzitter. Inmiddels hebben we een goede opvolger kunnen vinden. Leendert de Bruin zal haar taken overnemen en zal bij de aankomende ledenvergadering worden voorgedragen als de nieuw jeugdvoorzitter

Leendert_de_Bruin_2.jpg

Leendert stelt zich graag aan jullie voor:

"Ik ben al 43 jaar bezig in de voetballerij. Na een lange blessure op mijn 16de vooral als recreatieve voetballer, maar ook al 33 jaar als verenigingsscheidsrechter. Ik heb meerdere jaren mijn vriendenteams gecoacht en getraind. Ik loop nu al zo'n 12 jaar rond bij SVS. Eerst als supporter van de jongste zoon van mijn vriendin, maar al snel ben ik ook weer begonnen als scheidsrechter. Op dit moment help ik bij de trainingen en begeleiding van JO19-2.

Ik werk parttime bij een groot bouwbedrijf aan grote bouwprojecten en parttime in het bedrijf van mijn vriendin. Daar geef ik vooral cursussen.

Mijn vrije tijd besteed ik vooral aan wandelen, muziek luisteren, koken en puzzelen.

Als jeugdvoorzitter zal ik mij vooral richten op een aantal belangrijke punten. De belangrijkste hiervan is dat voetballen bij SVS vooral leuk en plezierig moet zijn. Dat geldt voor alle elftallen."

Het bestuur wenst Leendert veel succes in deze nieuwe functie.

Met vriendelijke groet,

Dick Vlasblom