CORONA UPDATE (25) : CORONA MAATREGELEN PER 16 NOVEMBER

16 november 2021 3:15

Helaas stijgt het aantal positieve corona besmettingen zeer sterk en zijn er weer aangescherpte maatregelen nodig. Het bestuur begrijpt heel goed dat niet iedereen de nieuwe maatregelen met gejuich heeft ontvangen, maar gezien de snelle stijging van het aantal besmettingen is actie van de overheid wel noodzakelijk.

Tijdens de persconferentie van 12 november zijn de nieuwe maatregelen per 13 november, die op de website terug te vinden zijn, bekend gemaakt. Het bestuur probeert de maatregelen zo goed mogelijk na te leven en derhalve gelden vanaf 16 november de volgende regels.

• De kantine is op doordeweekse trainingsavonden gesloten.
  • Op trainingsavonden zijn de kleedkamers geopend, maar er zullen geen sleutels uitgereikt worden. Dus waardevolle spullen moet je niet achterlaten. Voor toegang tot de kleedkamers is wel (vanaf 18 jaar en ouder) een CTB nodig en er zou daar dus om gevraagd kunnen worden.
  • Op zaterdag is de kantine geopend, maar je hebt (vanaf 18 jaar en ouder) alleen toegang met een corona toegangsbewijs (CTB). Indien je geen CTB hebt, kan je buiten aan de achterzijde van de kantine bestellingen doen.
  • Op zaterdag zijn de kleedkamers ook geopend en toegankelijk.Vanaf 18 jaar en ouder uiteraard alléén met een CTB. Sleutels kunnen zoals gebruikelijk opgehaald worden in de commissiekamer.
  • Ouders en andere toeschouwers, die geen vrijwilligersfunctie hebben, zijn helaas niet welkom langs de velden gedurende trainingen en wedstrijden.

Op dit moment wordt er nog druk met Sinterklaas overlegd of hij SVS op 1 december zou kunnen bezoeken, met inachtneming van de corona maatregelen. Hier zal zo spoedig mogelijk duidelijkheid over komen.

Het bestuur hoopt met u dat deze maatregelen maar voor een korte periode van toepassing zijn en dat er na 4 december versoepelingen mogelijk zijn. De verwachting is echter dat we ook dan nog niet van alle maatregelen af zullen zijn.

Het bestuur wenst u ondanks de beperkingen door het corona virus veel voetbalplezier.

Met sportieve groet,

Dick Vlasblom