Nieuwsarchief

Toernooiverslag

17-05-12

locatie: CVV Zwervers

Op donderdag 17 mei (hemelvaartsdag) gingen we naar een C-toernooi op zwervers, toen iedereen er was aangekomen, hadden we even tijd om ons aan te kleden en wat later moesten we gelijk beginnen. De eerste wedstrijd hadden we makkelijk kunnen winnen maar dat was dus niet gebeurd. We veloren doordat er een mannetje niet gedekt stond en die kopte hem heel mooi het doel in.
Maar we hadden nog veel meer wedstrijden. We hadden de tweede wedstrijd ook een
beetje verpest door geen doelpunten te maken en de tegenpartij wel. Jammer genoeg
verloren we die ook met 0-1.
De derde en de vierde wedstrijd speelden we best verdedigend en speelden we allebei
met 0-0, niet zo goed dus maar we hadden nog een wedstrijd te gaan en daar
speelden we een beetje hard maar dat leek zo omdat de tegenpartij een beetje
bang was voor ons. Het eerste doelpunt kwam door Bobby. Hij scoorde met een
mooi boog het doel in en de tweede goal was door Naoufal die weer eens gewoon
de bal aan z’n voet kreeg aangespeeld en gewoon schoot en eindstand was 0-2
voor svs. We hebben onze uiterste best gedaan en het was leuk om voor het
laatst nog met elkaar een toernooi te spelen.

Gr Hilmi Dalama en Kursad Yilmaz

C-toernooi Dinteloord

Paasmaandag 9 april 2012

Het was een leuk maar nat toernooi. SO Soest won het toernooi. Wij werden 5e.

De dag begon erg vroeg. We verzamelden om 8.00 uur op SVS. De rit naar Dinteloord was voorspoedig maar de hele dag regende het. Het spel van onze jongens van C2 maakte dat meer dan goed. Ze speelden heel goed. Als teamleidster ben ik heel trots op hen en alle aanwezige ouders waren dat ook. Natuurlijk was trainer Dennis Rutte apetrots op zijn jongens want het is niet niks om 5e te worden van de 28 teams.
Mogelijk hadden we zelfs de eerste plaats kunnen halen, als het lot ons wat beter gezind was geweest.

Het team van C2 was geweldig op dreef, mede dank zij de steun van een paar spelers uit C1: Bianca Troost, Ricardo Butt, Harvey Schouten en Jeroen Oorbeek die gevraagd waren vanwege een vakantievierende speler en een paar spelers die mogelijk niet geheel konden meespelen. De wedstrijden werden gekeept door Ricky Nieuwland behalve de laatste wedstrijd waarin hij ging spelen als verdediger. Tijdens deze wedstrijd liet hij zien dat hij mooi over het veld kon sliden om de bal binnen het veld te houden. Bianca Troost speelde in de andere wedstrijden mee in de voorhoede. Ze maakte hierbij een paar hele mooie aanvallen. Verder keepte Bianca bij de shoot-outronde, de penaltyronde en de laatste wedstrijd.

Heel verrassend wonnen we de wedstrijd tegen Victoria ’04 1, terwijl dit het C1-team van Victoria ’04 was.
Het was zo verrassend omdat we van hun 2e team verloren. Na wat nadenken, was het eigenlijk ook niet zo verrassend. Het kwam wel vaker voor bij C2. Vaak wonnen we van sterke teams en verloren we van zwakke teams. Bij teams van gelijk niveau wonnen we of verloren we afwisselend. Hierdoor krijg je de vraag: hoe komt dat? Van de spelers kreeg ik het antwoord: “We winnen als we op de bal jagen en blijven jagen.” Mijn conclusie is dat je aan dit toernooi kunt zien wat het resultaat is van het harde werken in het afgelopen jaar: het aanwezige talent en hun groei. Een groei die ze konden ontwikkelen dank zij de goede trainingen van de trainers Dennis Rutte en Erwin
Hoefnagel.

Avang Ku, teamleidster C2

Het toernooi bestond uit wedstrijden van 15 minuten en een nevencompetitie met daarin shoot-outronden, penaltyronde en een snelheidsmeterronde. Helaas kon de snelheidsmeterronde niet doorgaan vanwege falend apparatuur. SO Soest won het toernooi. Wij werden 5e. De nevencompetitie werd gewonnen door Dongen.

Wedstrijden

Eerste wedstrijd 11:10 11:25 Barendrecht - SVS

2-0 gewonnen met als scoorders: Ricardo en Daymen

Tweede wedstrijd 12:30 - 12:45 SVS - Victoria'04 2

1-0 verloren. Het was een spannende wedstrijd met veel mogelijkheden aan beide zijde. Victoria ’04 had net geluk.

Derde wedstrijd 13:30 - 13:45 De Fendert - SVS
3-0 gewonnen. Ricardo scoorde in deze wedstrijd twee goals en Naoufal maakte het 3e doelpunt.

Kwartfinale-1 14:30 - 14:45 Nr 1 Poule G - 1e nummer 2 plaatsing 4 dus beste van alle 2en.

Hierdoor speelden we tegen Victoria ‘04 2. Deze wedstrijd hadden we helaas met 1-0   verloren. Een heel spannend moment was het toen Hilmi naar het doel kopte vanuit een corner maar helaas, het was net te hoog.

Kwartfinale-2  15:10 - 15:25 Wedstrijd tegen Victoria ’04 1.

Gewonnen met 4-1. C2 speelde heel goed. De jongens wilden gewoon winnen. Het was een mooie wedstrijd om te zien. Naoufal scoorde de eerste goal. Hierdoor werd Victoria wat feller wat resulteerde in een strafschop die door Ricardo werd genomen waardoor het 2-0 werd. Victoria kwam terug met 2-1. C2 speelde goed over. Hilmi had er ook zin in en raasde langs de spelers van Victoria. Hilmi maakte 3-1. Enkele spelers van Victoria probeerden Hilmi nog onderuit te halen maar vielen zelf als ze tegen de “muur” Hilmi aankwamen. Uiteindelijk   scoorde Hilmi nogmaals door goed samenspel van het hele team C2.

Onze finalewedstrijd om de 5e of 6e plaats tegen CWO 16:10-16:25.
Gewonnen met 4-3. De wedstrijd zelf werd afgesloten met 0-0 waardoor de strijd beslecht   werd met strafschoppen. Dit was heel spannend. De tegenpartij mocht eerst beginnen met de strafschoppen. De tegenstander schoot de eerste drie ballen netjes in het doel. Bob, Naoufal en Ricardo hielden goed tegenwicht door ook in het doel te schieten. Bianca hield echter de vierde goal tegen waardoor Hilmi ons aan de overwinning bracht door netjes de bal in het doel te knallen.

SVS C2 behaalde door deze resultaten de 5e plaats. Aangezien het hier gaat om 28 teams uit allerlei klassen van de algemene competitie in deze regio, kan ik vol trots zeggen dat we met recht één van de allerbesten zijn van de C-teams. Hiep hiep hoera voor C2!

Shoot-outronden

11:30 - 11:45 ronde 1
(4-1)

Strijen 2