Corona update (16) : Corona maatregelen vanaf 18 januari

14 januari 2021 22:30

De persconferentie van de minister president op dinsdag 12 januari geeft ons geen aanleiding om het huidige tijdelijke trainingsschema aan te passen.

Wel heeft het bestuur besloten om vanaf zaterdag 23 januari weer (onderlinge) oefenwedstrijden te laten spelen.

Hierbij zijn de volgende maatregelen van toepassing:

• Oefenwedstrijden kunnen, bij voorkeur uiterlijk woensdagavond, aangevraagd worden bij onze wedstrijdsecretaris Eric Groenendaal.
  • Vaste aanvangstijden zijn 10.00 en 12.00 uur. Alleen nadat deze tijden volgeboekt zijn, kunnen we wedstrijden om 14.00 uur inplannen.
  • Tijdens de wedstrijden mogen alleen de vaste trainers en leiders aanwezig zijn. Ouders en andere belangstellenden zijn helaas niet welkom.
  • Spelers verzamelen niet eerder dan 30 minuten voor aanvang van de wedstrijd. Na de wedstrijd dient iedereen zo snel mogelijk het SVS terrein te verlaten.
  • Kleedkamers en kantine kunnen niet gebruikt worden. Toiletten zullen wel toegankelijk zijn.
  • Breng je eigen bidon mee met drank, maar deel deze niet met anderen.

Het huidige trainingsschema en bovenstaande maatregelen zijn voorlopig van toepassing tot 9 februari. We moeten ons echter realiseren dat de situatie dagelijks kan veranderen.

Indien de overheid de komende dagen besluit om bijvoorbeeld een avondklok in te stellen, zullen we mogelijk nieuwe besluiten moeten nemen.

Het bestuur wenst iedereen die in teamverband mag voetballen veel plezier.

De spelers van 18 jaar en ouder kunnen we alleen maar vragen geduld te hebben. Niemand is blij met de huidige situatie, maar er is zeker licht aan het eind van de tunnel.

Blijf gezond

Bron: BESTUUR SVS