Team-nieuws JO19-1

Startdata trainingen

7 juni 23:00  Het huidige seizoen is ten einde. Aan alle trainers/leiders is verzocht om aan ons door te geven wanneer zij weer starten met trainen in het nieuwe seizoen, maar omdat we (o.a. ivm vakantie) nog niet alle trainers/leiders hebben kunnen bereiken is er voor een aantal teams nog geen datum ingevuld cq bekend. Zodra we een datum hebben, zullen we het schema bijwerken.meer »

1837x gelezen

Zaterdag 3 juni SLOTFEEST seizoen 2022-2023

19 mei 21:30  Op zaterdag 3 juni houden we een SLOTFEEST als einde van het seizoen 2022-2023. Voor de meeste teams is dat seizoen bijna ten einde en er zijn al de nodige kampioenen bekend, maar er zijn ook nog de nodige teams die nog vol aan de bak moeten. Toch vinden wij het tijd voor een feestje. meer »

1381x gelezen

Youri Medema (SVS 4) rent mee voor het MC Sophia Kinderziekenhuis

10 mei 22:30  Op Hemelvaartsdag wordt er gesport voor het Sophia Kinderziekenhuis. Doel is om een kindvriendelijke spoedeisende hulp gesponsord te krijgen. We kunnen Youri hierbij steunen en doneren.meer »

1037x gelezen

Opzegging lidmaatschap of overschrijving naar andere vereniging

10 mei 20:00  Als je nu al weet dat je na dit seizoen wilt stoppen met voetballen bij SVS of wilt overschrijven naar een andere vereniging, vul dan zo spoedig mogelijk het "digitale opzeggingsformulier" op onze website in. Weet je het op dit moment nog niet zeker, hou dan in iedere geval in je achterhoofd, dat een opzegging uiterlijk vóór 1 juli en schriftelijk via het digitale opzeggingsformulier dient te zijn ontvangen door de ledenadministratie, daarna word je geacht het lidmaatschap met één seizoen te hebben verlengd.meer »

Hans van Venrooij: onlosmakelijk verbonden aan SVS

6 april 17:00  Toen Hans van Venrooij een paar jaar geleden afzwaaide als voorzitter dacht hij het wel even zonder zijn SVS te kunnen stellen. Binnen de kortste keren kwam hij erachter dat dat een misvatting was. “Ik miste de club en de mensen enorm en was snel weer terug,” grijnst hij. meer »

1742x gelezen

Verslag jubileumreceptie 40 jaar SVS

5 april 18:00  Op vrijdag 31 maart startten de feestelijkheden in verband met ons veertigjarig jubileum met een (formele) receptie in de kantine van SVS.meer »

1853x gelezen

Save the date: zaterdag 1 april 2023 viering 40-jarig jubileum SVS

17 februari 21:00  Op zaterdag 1 april 2023 bestaat onze vereniging exact 40 jaar, en dat gaan we de gehele dag samen met alle leden, vrijwilligers vieren. De gehele dag zullen er allerlei activiteiten worden georganiseerd en 's avonds is het PARTY TIME.meer »

2867x gelezen

Sponsorkliks

2 februari 21:15  Binnenkort is het weer Valentijnsdag. Als je je partner wil verrassen wijs ik je even op de knop "sponsorkliks" op deze site. Klik erop en je krijgt een breed scala aan webshops waar je van alles kunt halen voor een romantische Valentijn.meer »

1158x gelezen

Van de voorzitter

27 januari 21:30  Deze week was een bijzondere week. Afgelopen woensdag is geconstateerd dat vandalen de verwarmingsradiator van kleedkamer 8 van de muur hebben getrokken. Hoewel direct melding is gemaakt bij Sportief Capelle als beheerder van de kleedkamers kon dit niet direct gemaakt worden. Dat betekent dat het gehele kleedkamergebouw niet verwarmd kan worden. Er kan wel gebruik worden gemaakt van de douches. Laten we met zijn allen blijven opletten op personen die niets op de vereniging te zoeken hebben, zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden.meer »

1443x gelezen

Competitie-indeling + programma voorjaar tbv O7 t/m O20 + 2e en O23

24 december 6:15  De competitie-indeling voor de 3e fase voor O7 t/m O20 is bekend, net als de indeling voor de 2e fase voor het 2e en O23. De nieuwe poule-indelingen en het bijbehorende wedstrijdprogramma zijn vanaf nu ook te vinden in de wedstrijdzakenapp, de voetbal.nl-app, en natuurlijk op onze website en onze eigen club-app van voetbalassist.nl.meer »

1359x gelezen

Ga naar archief