Assistent trainer voor project ‘Alleen Jij Bepaalt’ van Laureus gezocht

19 oktober 2021 17:00

Al bijna 3 jaar werkt SVS samen met Stichting Laureus aan het project "Alleen jij bepaalt".

Laureus Nederland wil de kracht van sport aanwenden om maatschappelijke problemen aan te pakken. Laureus Nederland ondersteunt projecten waarbij sport wordt ingezet als instrument voor het teweegbrengen van maatschappelijke veranderingen.

laureus-ajb.png
Meer info over dit project : Alleen jij bepaalt wie je bent - Stichting Laureus Nederland Sport for Good Foundation Nederland

Het project ‘Alleen jij bepaalt’ biedt jongeren van 12 tot 18 jaar uit het praktijkonderwijs of de basis- en kaderberoepsgerichte leerweg van het VMBO een gestructureerde vrijetijdsbesteding. Op dinsdag en donderdag van 16.30 tot 18.00 uur geven zij trainingen op het terrein van SVS. De trainingen worden geleid door een hoofdtrainer die beschikbaar is gesteld door Laureus. SVS stelt de velden ter beschikking en zorgt voor een assistent trainer.

De functie van assistent trainer is op dit moment vacant.

Als assistent trainer assisteer je de hoofdtrainer tijdens de trainingen. Gezien de leeftijd van de jongeren zoeken wij iemand van 18 jaar of ouder. Door ‘Alleen Jij Bepaalt’ wordt een redelijke maandelijkse vergoeding betaald.

Wie is in staat ons te komen assisteren? Beide dagen of 1 van de dagen.

Indien je interesse hebt in deze functie of indien je meer informatie wil hebben, kan je contact opnemen met Dick Vlasblom via email [email protected] of op nummer 06-53731128.

Met vriendelijke groet,

Dick Vlasblom