Corona update (11) : Corona maatregelen per 29 september

28 september 2020 21:30

Maandagavond 28 september heeft de overheid nieuwe maatregelen aangekondigd, die op dinsdag 29 september om 18.00 uur zullen ingaan. Uiteraard heeft dit ook voor SVS gevolgen.

Voor SVS betekent dit het volgende:

• De kantine blijft gesloten;
  • Er kunnen tot nader order doordeweeks géén oefenwedstrijden gespeeld worden;
  • Ouders, grootouders en andere toeschouwers zijn tot nader order niet welkom tijdens de trainingen en wedstrijden;
  • Kleedkamers bij voorkeur niet gebruiken tijdens trainingen, tenzij absoluut noodzakelijk;
  • Gebruik van alcohol op het SVS terrein is tot nader order niet toegestaan;

Het bestuur heeft naar aanleiding van de persconferentie nog diverse vragen. Wij zullen proberen duidelijkheid te krijgen via onze contacten bij de KNVB, zodat wij jullie zo spoedig mogelijk nader kunnen informeren. Deze week zal het bestuur bespreken wat de maatregelen voor onze vereniging op de lange termijn betekenen en welke acties noodzakelijk zijn. Het zal duidelijk zijn dat het sluiten van de kantine financiële gevolgen heeft.

Naast de aangekondigde maatregelen blijven de basisregels nog altijd bijzonder belangrijk:

• Houd 1.5 meter afstand
  • Blijf thuis bij klachten en laat je dan testen
  • Was regelmatig je handen.

Laten we ons aan de regels houden, zodat de huidige maatregelen over een aantal weken weer versoepeld kunnen worden.

Bron: BESTUUR SVS