LET OP GEWIJZIGDE TIJDEN >> WOENSDAG 1 DECEMBER 2021 SVS SINTERKLAASTOERNOOI

28 november 2021 11:15

De Sint was vrijdag onaangenaam verrast door de nieuwe corona maatregelen. Hij heeft samen met de Pieten een beetje moeten puzzelen, maar hij heeft SVS geïnformeerd dat hij a.s. woensdag 1 december toch wel even langs kan komen tijdens het sinterklaas toernooi.

Echter, alle kinderen moeten helaas uiterlijk 17.00 uur weer naar huis. Daarom is het tijdsschema aangepast en vragen we de kinderen om uiterlijk 15.15 uur aanwezig te zijn en uiterlijk 16.45 uur weer opgehaald te worden. De kantine blijft die middag helaas gesloten, dus we hopen op droog weer.

Mocht het nu zo zijn dat jullie zoon/dochter vanwege de aangepaste tijden nu niet meer kan komen, dan volstaat een reply op deze mail met als tekst “afmelding : naam van jullie zoon/dochter” om de eerdere aanmelding ongedaan te maken.

Verder blijven uiteraard alles zoals hieronder aangegeven.

Graag wel vooraf even onderstaand aanmeldingsformulier invullen, zodat we vooraf een goede teamindeling kunnen maken. Graag ook het formulier even invullen als jullie zoon of dochter niet komt.

Wij zoeken voor die middag ook nog een aantal vrijwillig(st)ers als begeleiding voor de teams. Indien één van de ouders zich hiervoor wil opgeven dan graag dit aangeven. Zodra wij weten wie en hoeveel mensen zich opgeven als vrijwillig(st)er, zullen wij na inventarisatie zo spoedig mogelijk iedereen informeren qua indeling van de taken.

Aanmelden is nog mogelijk tot woensdag 1 december 2021 12:00 uur !

>> AANMELDINGSFORMULIER SINTERKLAAS 2021 <<

poster_nieuw.jpeg