SVS JO11-2 IS KAMPIOEN

21 mei 2022 10:45

Vandaag moest SVS JO11-2 de laatste wedstrijd spelen in hun poule, en wel uit tegen Barendrecht JO11-4JM, en als zij deze wedstrijd zouden winnen konden ze kampioen worden,

SVS JO11-2 stond voorafgaand aan de wedstrijd al op de 1e plaats, met 17 punten uit 7 wedstrijden, en ze hadden 1 punt voorsprong op de nummer 2 in de poule BVCB JO11-2.

Ze lieten duidelijk merken dat zij terecht de kampioen waren in de 2e klasse 08, want zij wisten met maar liefst 6-2 te winnen van Barendrecht. Hierdoor kon BVCB JO11-2 hun niet meer inhalen, en waren zij dus kampioen.

Het bestuur feliciteert de spelers en de begeleiding van SVS JO11-2 met dit mooie resultaat.

svs_jo11-2_kampioenen.jpeg