Info aanmelden als Lid bij SVS

SVS staat open voor nieuwe leden vanaf minimaal 5,5 jaar.

Vanaf 7 jaar kun je worden ingeschreven voor de KNVB-competities.
Ook meisjes en vrouwen zijn van harte welkom.

Inschrijven kan via het digitale inschrijfformulier op onze website.

Wil je kind graag voetballen, maar is er thuis te weinig geld? Het Jeugdfonds Sport & Cultuur helpt! Zij zijn er ook voor zzp’ers met te weinig opdrachten of als je als gevolg van de coronacrisis geldzorgen hebt. Zij betalen voor kinderen en jongeren tussen de 0 en 18 jaar de contributie en eventueel de spullen zoals voetbaltenue en voetbalschoenen.
zie voor meer info: jeugdfondssportencultuur.nl

Wil je eerst meer informatie over lid worden van SVS, stuur dan een e-mail naar [email protected] met daarin alvast je naam, geboortedatum en telefoonnummer.

Eén van de onderstaande groepscoördinatoren zal vervolgens z.s.m. contact opnemen.

Mannen selectie senioren (geboortejaar 2004 en eerder):
Hans van Venrooij

Mannen overige senioren (geboortejaar 2004 en eerder):
Aram Koedood

Jongens junioren (geboortejaren 2005 tot en met 2011):
Dinesh Badal

Jongens pupillen (geboortejaren 2012 en later)
Danny Reget of Raymond van der Vliet

Vrouwen senioren (geboortejaar 2004 en eerder):

Jan Kaashoek

Meisjes pupillen en meisjes junioren (geboortejaren 2004 t/m 2013):
Marloes van der Vliet-Tomeij

Een inschrijving is pas definitief na het volledig invullen van het digitale inschrijfformulier op de site.

In uitzonderingsgevallen kan ook een ingevuld papieren inschrijfformulier in de kantine worden afgegeven.

Bij de inschrijving moet ook een (digitale) portretfoto (zie voorbeeld hieronder) te worden meegestuurd/ingeleverd.
Schermafbeelding_2023-09-04_232741.png

Aspirant jeugdleden kunnen pas na het intakegesprek twee keer vrijblijvend meetrainen om te kijken of ze het leuk vinden. Wilt u weten wanneer de trainingen voor de diverse teams plaatsvinden, kijk dan even op deze pagina : trainingsschema.

Correspondentieadres:
Ledenadministratie SVS
p/a Chopinstraat 65
2901 EC Capelle ad IJssel

Hieronder vind je diverse informatie.

Infoblad SVS 2023-2024

Leeftijdsgrenzen + Contributie seizoen 2023-2024

Huishoudelijk reglement

(Jeugd)reglement SVS

Gedragscode SVS

Ondertekening Gedragscode SVS

Om deze formulieren te kunnen openen en printen heb je Adobe Acrobat Reader nodig.

Mocht je dit programma nog niet geïnstalleerd hebben op je computer, dan vind je hieronder een link naar dit programma.

adobe_acrobat_reader_DC.jpg