BESTUURSNIEUWS : INFORMATIE AAN ALLE LEDEN

25 januari 2022 22:00

Vanavond zijn diverse versoepelingen van de corona maatregelen bekend gemaakt. Gelukkig zijn ouders weer welkom bij trainingen en wedstrijden. De kantine mag ook weer open, maar alleen onder strenge voorwaarden.

De kantine zal morgenavond echter nog niet geopend zijn tijdens de trainingen. Toeschouwers zijn wel weer gewoon welkom, maar hou dus wel rekening met de 1,5 meter maatregel. Woensdagavond vindt er bestuursoverleg plaats naar aanleiding van de persconferentie van vanavond, en wat dat voor gevolgen heeft voor SVS. Dan wordt er dus ook besloten of en wanneer de kantine weer open gaat, en hoe we omgaan met alle andere voorgestelde maatregelen en voorwaarden.