CORONA UPDATE (29) : VERSOEPELING CORONA MAATREGELEN PER 26 JANUARI 2022

26 januari 2022 20:15

Op woensdag 26 januari zijn diverse versoepelingen van kracht geworden. Voor SVS betekent dit dat vanaf heden de volgende maatregelen van toepassing zijn:

• Ouders zijn weer welkom bij trainingen en wedstrijden. Op het gehele complex van SVS dient 1.5 meter afstand gehouden te worden
  • De kantine is vanaf donderdagavond 27 januari tijdens trainingsavonden en wedstrijddagen weer geopend. Op trainingsavonden sluiten we om 22.00 uur.
  • In de kantine is een CTB voor alle personen van 18 jaar en ouder verplicht. Dat geldt niet alleen voor de kantine, maar voor alle binnenruimtes van de sportlocatie (zoals kleedkamers, toilet, bestuurskamer, commissiekamer, ballenhok en vergaderruimte) en het buitenterras. Daarnaast geldt dat iedereen ouder dan 12 jaar tijdens het lopen een mondkapje moet dragen in de binnenruimtes zoals hierboven genoemd.
  • De kleedkamers kunnen tijdens trainingen en wedstrijden gebruikt worden. Hierbij geldt echter wel dat voor spelers van 18 jaar of ouder een CTB nodig is, en dat ook hier iedereen ouder dan 12 jaar een mondkapje dient te dragen tijdens het lopen.
  • De algemene regels zoals was regelmatig je handen, houdt 1,5 meter afstand en laat je testen bij klachten.

Voor meer uitgebreide info verwijzen wij jullie naar de volgende webpagina op onze site: ALGEMENE CORONA REGELS SVS

Het  bestuur wenst jullie allen een sportieve voortzetting van het seizoen. Laten we hopen dat we het seizoen zonder verdere onderbrekingen kunnen afmaken.

Met sportieve groet,

namens bestuur SVS.