Pupil van de week

Bij SVS is het de traditie, dat wanneer het eerste elftal van de vereniging thuis speelt er een ‘pupil van de week’ aanwezig is om het team te ondersteunen. De pupil van de week is de eregast van het eerste team.

Wat houdt dit in?

De pupil van de week wordt om 13.45 uur verwacht in de kantine. De pupil van de week zal onder hoede worden genomen door de grensrechter van het eerste elftal.

Allererst houdt de hoofdtrainer een tactische bespreking met het eerste elftal. Dit is het eerste onderdeel van het pupil van de week programma.

Na deze bespreking is het tijd om te gaan omkleden. Ook de pupil van de week dient zich om te kleden en met de spelers zich naar het veld te begeven om aldaar de warming-up mee te doen.

Daarna mag de pupil van de week vlak voordat de wedstrijd begint de aftrap nemen. De aftrap houdt in dat de pupil van de week de bal mee aan de voet neemt en alle spelers van de tegenpartij omspeeld en vervolgens ons (hopelijk) op een symbolische 1-0 voorsprong zet door de bal in het doel te schieten.

Ongetwijfeld krijgt de pupil van de week een mooi applaus waarna hij of zij of in de dug-out mag plaatsnemen samen met de wisselspelers.

Na afloop van de wedstrijd is er dan nog een ontvangst in de bestuurskamer waar onder het genot van een patatje met een snack en wat te drinken ook nog een mooie oorkonde en bal met alle handtekeningen van de spelers wordt uitgereikt aan de pupil van de week door de aanvoerder van het 1e elftal.

.
Pupil van de week bij de wedstrijd:

SVS JO10-3JM

De 9-jarige Dyon Keus, speler van SVS JO10-3JM is zaterdag 4 mei tijdens de wedstrijd SVS 1 - Oud-Beijerland 1 de Pupil van de Week.

vragenlijst.png

websiteposter.jpg

aktiefoto.jpg     portret.jpg
Overzicht pupillen van de week