Team-nieuws

Startdata trainingen

7 juni 23:00  Het huidige seizoen is ten einde. Aan alle trainers/leiders is verzocht om aan ons door te geven wanneer zij weer starten met trainen in het nieuwe seizoen, maar omdat we (o.a. ivm vakantie) nog niet alle trainers/leiders hebben kunnen bereiken is er voor een aantal teams nog geen datum ingevuld cq bekend. Zodra we een datum hebben, zullen we het schema bijwerken.meer »

1917x gelezen

SVS houdt selectie intact

2 juni 19:15  Het seizoen loopt bijna ten einde of is al ten einde. Na een zeer knappe opmars heeft de selectie o.l.v interim-coach René de Lely en Andries Hansen het helaas net niet gered voor handhaving in de 2e klasse. Desondanks heeft bijna de voltallige selectie aangegeven om het nieuwe seizoen 2023-2024 bij SVS te blijven, waar we als club, huidige blijvende staf en de nieuwe trainers Ron Luijten en Peter Ketting zeer blij mee zijn. meer »

SVS degradeert naar derde klasse

31 mei 12:15  De revival die SVS had ingezet na de aanstelling van interim-trainer Rene de Lely heeft uiteindelijk niet kunnen leiden tot handhaving in de tweede klasse. In de competitie werd nog een Houdini-act uitgevoerd door de blauw-witten, maar in de eerste ronde van de nacompetitie ging het dan toch mis.meer »

Neptunus Schiebroek wint op Sportpark Schenkel

28 mei 18:45  Het was alweer de laatste competitiewedstrijd van beide teams. Voor Neptunus Schiebroek stond er niets meer op het spel en SVS zou bij een overwinning en een nederlaag van Hillegersberg nog naar de negende plek kunnen klimmen.meer »

SVS 1 wint met 1-3 bij Slikkerveer en grijpt ticket voor nacompetitie

20 mei 17:00  Onze hoofdmacht heeft zowel vorige week als vandaag laten zien dat ze er alles aan willen doen om niet te degraderen uit de 2e klasse. Vorige week werd Pelikaan al met 4-0 verslagen, en vandaag wonnen ze met 1- 3 uit bij Slikkerveer na een 1-0 ruststand. Zou het dan toch het "de Lely" effect zijn? meer »

Zaterdag 3 juni SLOTFEEST seizoen 2022-2023

19 mei 21:30  Op zaterdag 3 juni houden we een SLOTFEEST als einde van het seizoen 2022-2023. Voor de meeste teams is dat seizoen bijna ten einde en er zijn al de nodige kampioenen bekend, maar er zijn ook nog de nodige teams die nog vol aan de bak moeten. Toch vinden wij het tijd voor een feestje. meer »

Jeroen de Lely zet SVS met twee goals op juiste spoor

17 mei 23:00  Jeroen de Lely brak zaterdag met zijn openingsgoal de ban in de thuiswedstrijd tegen Pelikaan. De routinier leidde SVS naar een 4-0 zege, waardoor de Capellenaren goede zaken deden in de strijd tegen directe degradatie in 2F.meer »

SVS en het wonder van sportpark Schenkel

14 mei 12:45  Voetbal is een vreemd spel. Soms is een club al dood en begraven, maar op wonderbaarlijke wijze komt daar dan ineens een plotwending die in menig jongensboek niet zou misstaan. Zo is de wederopstanding van SVS het beste te omschrijven.meer »

Youri Medema (SVS 4) rent mee voor het MC Sophia Kinderziekenhuis

10 mei 22:30  Op Hemelvaartsdag wordt er gesport voor het Sophia Kinderziekenhuis. Doel is om een kindvriendelijke spoedeisende hulp gesponsord te krijgen. We kunnen Youri hierbij steunen en doneren.meer »

Opzegging lidmaatschap of overschrijving naar andere vereniging

10 mei 20:00  Als je nu al weet dat je na dit seizoen wilt stoppen met voetballen bij SVS of wilt overschrijven naar een andere vereniging, vul dan zo spoedig mogelijk het "digitale opzeggingsformulier" op onze website in. Weet je het op dit moment nog niet zeker, hou dan in iedere geval in je achterhoofd, dat een opzegging uiterlijk vóór 1 juli en schriftelijk via het digitale opzeggingsformulier dient te zijn ontvangen door de ledenadministratie, daarna word je geacht het lidmaatschap met één seizoen te hebben verlengd.meer »

Ga naar archief