Veld reglement SVS

Veldregels voor SPELERS EN OUDERS

1. Ondersteun de teams, de wedstrijd en de scheidsrechters op een positieve manier. Agressie roept immers alleen maar meer agressie op.
  2. Supporters, ouders/verzorgers en andere teams kunnen de teams aanmoedigen langs het veld maar buiten het hek. Tijdens de wedstrijd en training mogen zij niet op het veld. Onze speelvelden zijn alleen toegankelijk voor teams en begeleiding die daar op dat moment een wedstrijd hebben of trainen!
  3. Houd de veiligheid in de gaten voor de kleine broertjes en zusjes van voetballende kinderen. Ook zij moeten buiten het hek staan. Dit geldt zeker tijdens de wedstrijden van de pupillen.
  4. De dugout is alleen bestemd voor wisselspelers en begeleiding.
  5. Neem geen blikjes, glas (glazen of flesjes) mee naar het veld.
  6. Laat geen lege verpakkingsmaterialen op of rond het veld of in de dug-out slingeren. Gooi ze in de afvalbakken langs het veld.
  7. Neem na een training of wedstrijd alle eigen spullen mee uit de dug-out en van het veld als je weggaat.
  8. In de dug-out mag geen alcohol worden gebruikt en mag niet worden gerookt
  9. Betreed de velden uitsluitend via één van de toegangspoorten.
  10. Betreed het kunstgras veld nooit met schoeisel voorzien van ijzeren noppen of uitsteeksels.
  11. Zorg dat het schoeisel vrij is van modder, gras en ander vuil. Gebruik de walk-off mat of borstels.
  12. Zorg dat de velden vrij blijven van kauwgom en dergelijke.