Jodan Boys D4 - SVS JO13-2

D-Pupillen, D2, 3e klasse 03

21 januari 2012 12:45

SVS D2 BLIJFT IN NOODWEER OP EEN 2-2 GELIJKSPEL STEKEN TEGEN JODAN BOYS

D2 heeft vanmiddag onder moeilijke omstandigheden net niet gekregen waar het recht op had.

Ondanks het feit dat we binnen vier minuten tegen een achterstand aan keken omdat de verdediging niet erg kordaat optrad, hadden we deze achterstand binnen de volgende vier minuten alweer omgebogen naar een 1-2 voorsprong.

En voorsprong die we konden verdedigen tot zo’n tien minuten voor het einde.

Zoals gezegd na 8 minuten voetbal hadden we reeds drie doelpunten voorgeschoteld gekregen.

De 1-1 kwam van de voet van wie anders dan Glenn na een prachtige assist van Quincy.

Willy kon de 1-2 binnen schuiven door attent te reageren op de hoekschop van Steven.

Zijn vriendin de hoekschopvlag deelde in de vreugde na door hem ten dans te zijn gevraagd. Deze vriendin bleek ook nog eens flexibeler dan Willy ;-)

Bijna lag even later de 1-3 er in na een mooie pass van Glenn op de vrijstaande Justin, maar de keeper voorkwam erger.

Vervolgens brak er wolkbreuk los boven Gouda die ook nog eens vergezeld werd door een harde wind, wat voetballen de rest van de eerste helft en een deel van de tweede helft heel moeilijk maakte voor de mannen.

Na de rust hadden we de pech niet op 1-3 te komen uit een vrije trap van Glenn vanaf de linker kant rand strafschopgebied. Zijn vrije trap kwam op de lat terecht.

Het vervolg was een gezwoeg van jewelste over het veld, waarbij de nattigheid nauwkeurige passing parten speelde.

Veel kansen ontstonden er niet meer aan beide kanten, helaas wist Jodan Boys een van die sporadische kansen te benutten.

De scheidsrechter die echt een hele goede wedstrijd vloot kreeg na de wedstrijd in de commissiekamer nog een dringend advies van één van de leiders van Jodan Boys, al was dat eigenlijk niet voor mijn oren bestemd.

De scheidsrechter moet volgende keer veel meer in het voordeel van Jodan Boys fluiten!

Verder werd Sven vandaag welkom geheten binnen de groep en we hopen dat hij het naar zijn krijgt binnen D2.

4e minuut   0-1

6e minuut   1-1      Glenn van Dijk