Aanvraagformulier SVS betaalpas / KNIP-account

Aanvraagformulier SVS Betaalpas / KNIP-app

Als lid van SVS kan iedere speler/speelster na inschrijving een SVS-betaalpas aanvragen. Dit kan gedaan worden ongeveer 2 weken nadat het digitale inschrijfformulier ontvangen is door de ledenadministratie, zodat het zeker is dat de inschrijving als lid is verwerkt.

Gezinsleden van een SVS-lid kunnen voor zichzelf een pas aanvragen. Nadat de aanvraag is beoordeeld krijg je vanzelf per e-mail bericht.

In die mail staat ook alle informatie met betrekking tot het afhalen van deze pas.

Iedereen onder de 17 jaar krijgt in principe een fysieke SVS-betaalpas, en iedereen boven de 17 jaar een KNIP-account.

* = verplicht