Info opzegging lidmaatschap of overschrijving naar andere vereniging

Opzegging Lidmaatschap

Als je nu al weet dat je na dit seizoen wilt stoppen met voetballen bij SVS, vul dan zo spoedig mogelijk het "digitale opzeggingsformulier" op onze website in. Hierdoor wordt voorkomen dat bij de inventarisatie van het aantal spelers voor het nieuwe seizoen, van onjuiste aantallen wordt uitgegaan.

Weet je het op dit moment nog niet zeker, hou dan in iedere geval in je achterhoofd, dat een opzegging uiterlijk vóór 1 juli dient te zijn ontvangen door de ledenadministratie, daarna word je geacht het lidmaatschap met één seizoen te hebben verlengd.

Klik hier voor meer informatie over het onderwerp "contributieregels" bij tussentijds opzeggen.

Opzeggen kan dus alleen via het digitale opzeggingsformulier op onze website.

Telefonische opzeggingen en/of mondelinge mededelingen aan trainers/leiders en/of andere personen, worden niet geaccepteerd.

Na ontvangst van een opzegging ontvangt men direct een bevestiging van ontvangst, en na verwerking door de ledenadministratie wordt ook nog een definitieve bevestiging van de opzegging verstuurd.

Opzeggen met terugwerkende kracht is niet mogelijk.

De ontvangstdatum van het opzegformulier is bepalend.

Wil je overschrijving naar een andere vereniging?

Dan graag ook het digitale opzeggingsformulier invullen.
Zodra je je bij een nieuwe vereniging hebt aangemeld, zal de overschrijving volledig digitaal tussen de nieuwe vereniging en SVS worden afgehandeld.

Het is dus niet (meer) nodig om een overschrijvingsformulier in te vullen.

Overschrijving wordt trouwens alleen verleend als aan alle financiële verplichtingen (betaling van contributie en boetes n.a.v. gele en/of rode kaarten) is voldaan en alle nog in het bezit zijnde sponsorkleding is ingeleverd.