Inschrijfformulier nieuwe leden

Inschrijfformulier nieuwe leden seizoen 2024-2025

NB Wij hanteren een minimale leeftijd vanaf 5,5 jaar

NB : Vanaf geboortejaar 2006 en later is het verplicht om naast het mobiel nummer en emailadres van het nieuwe lid zelf ook minimaal het mobiele nummer en emailadres van één van de ouders/verzorgers in te vullen! Daarnaast dient het formulier ook door één van de ouders/verzorgers te worden ingevuld en verzonden.

NB: Door het opgeven van één of meerdere emailadressen gaat het lid cq de ouders akkoord met het ontvangen van e-mail van SVS op de opgegeven emailadressen.

Wil je kind graag voetballen, maar is er thuis te weinig geld? Het Jeugdfonds Sport & Cultuur helpt! Zij zijn er ook voor zzp’ers met te weinig opdrachten of als je als gevolg van de coronacrisis geldzorgen hebt. Zij betalen voor kinderen en jongeren tussen de 0 en 18 jaar de contributie en eventueel de spullen zoals voetbaltenue en voetbalschoenen.

zie voor meer info: jeugdfondssportencultuur.nl

CONTRIBUTIE :

De contributie dient aan het begin van het seizoen te worden voldaan, door overmaking van het gehele contributiebedrag. Het is ook mogelijk de contributie in tien termijnen te betalen. Hier zijn wel kosten aan verbonden.

Je wordt lid voor minimaal een heel seizoen en bent derhalve ook contributieplichtig voor een heel seizoen.

Opzeggingen dienen vóór 1 juli 2025 te worden gedaan via het digitale opzegformulier op onze website, daarna word je geacht het lidmaatschap met een seizoen te hebben verlengd.

Contributie seizoen 2024 / 2025

Inschrijfgeld (eenmalig) : € 12,50
Pupillen (geboortejaar 2013 en later) : € 185,00
Junioren (geboortejaren 2006 t/m 2012) : € 220,00
Senioren (geboortejaar 2005 en eerder) : € 260,00
7 x 7 Seniorenvoetbal zaterdag: € 260,00
7 x 7 Seniorenvoetbal vrijdagavond: € 145,00
Niet spelende leden: € 30,00
Alleen trainende leden: € 70,00

Indien het lidmaatschap in de loop van het verenigingsjaar beëindigd wordt, blijft de contributie voor het hele jaar verschuldigd.

Op de vereniging zijn veel werkzaamheden die gedaan moeten worden. Wij hebben daarvoor uw hulp nodig als vrijwilliger. Zonder vrijwilligers is er geen vereniging of het wordt een vereniging met zeer hoge contributies, aangezien dat we dan mensen moeten gaan inhuren en betalen. Daarom vinden wij het belangrijk dat je als (ouder/verzorger van een) speler helpt binnen de vereniging, het is tenslotte de vereniging van de leden.

Kies bestandWijzigVerwijder

Aspirant jeugdleden kunnen pas na het intakegesprek twee keer vrijblijvend meetrainen om te kijken of ze het leuk vinden.

Heb je voorkeuren voor het team waar je graag in zou willen spelen of iets anders dat je aan de ledenadministratie of leeftijdscoördinator wilt meegeven ? Geef dat dan hieronder aan.

Ondertekening :

NB : Vanaf geboortejaar 2006 en later is het verplicht dat dit formulier door één van de ouders/verzorgers wordt ingevuld en daarna ook wordt verzonden vanaf het emailadres van een van de ouders/verzorgers.

* = verplicht