Alle wedstrijden

BEKIJK HIERONDER ALLE WEDSTRIJDEN VOOR DE KOMENDE PERIODE VOOR ZOVER DEZE BEKEND ZIJN BIJ HET WEDSTRIJDSECRETARIAAT VAN SVS

KLIK OP >> PROGRAMMA SVS SEIZOEN 2023-2024

VERZAMELTIJDEN

Wat onze site niet weergeeft zijn de verzameltijden. Daarom hieronder de afspraken voor het verzamelen bij wedstrijden.

In beginsel gelden voor alle teams/elftallen de volgende verzameltijden:

Thuiswedstrijden : 3 kwartier voor het aanvangstijdstip bij SVS verzamelen.

Uitwedstrijden : 5 kwartier voor het aanvangstijdstip bij SVS verzamelen.

Voor de 1e selectie-elftallen (vanaf JO13-1, JO15-1, etc.) geldt een afwijkende afspraak: zij verzamelen bij thuiswedstrijden 1 uur voor het aanvangstijdstip, en bij uitwedstrijden 1½ uur voor het aanvangstijdstip.

De trainer of leider kan desgewenst afwijkende afspraken maken. Raadpleeg daarom bij twijfel altijd je trainer of leider !!!

Adressen, telefoonnummers en routeplanner naar eventuele tegenstanders

Via de link hieronder opent zich een andere pagina van onze website met het programma voor de komende week.

Door op de blauwe "i" achter de wedstrijd te klikken krijgt u alle gegevens van de tegenstander te zien, en kunt u via de ingebouwde routeplanner de route plannen.

www.svsvoetbal.nl/programma-komende-week

Aanvragen oefenwedstrijden
Kijk hier voor de regels mbt het spelen van oefenwedstrijden bij SVS

Als datum voor het spelen van een oefenwedstrijd definitief is, dan dient er altijd een mail gestuurd te worden naar[email protected]