Uitleg KNIP app tbv betalingen in kantine SVS

Via de KNIP app kun je heel makkelijk je SVS-betaalpas opwaarderen, saldo & transacties inzien en je account koppelen met die van een teamgenoot of familielid. Heb je vragen over de app of kom je er niet uit, lees dan snel verder!

• Hoe kan ik mijn club toevoegen?
• Hoe kan ik andere accounts koppelen aan mijn eigen account?
• Waar kan ik mijn saldo en transacties zien?
• Hoe waardeer ik mijn saldo op?
• Hoe kan ik mijn rekeningnaam aanpassen?
• Hoe kan ik mijn pincode aanpassen?
• Hoe kan ik makkelijk van omgeving wisselen?
• Waar kan ik mijn berichten lezen?
• Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
• Hoe kan ik mijn e-mail login wijzigen?
• Hoe kan ik mijn rekening blokkeren/verwijderen?
• Hoe kan ik een extra gebruiker aan een rekening koppelen?
• Hoe kan ik zien of mijn SVS-betaalpas gekoppeld is?
• Wat zijn de gebruikersvoorwaarden van de KNIP app?

Hoe kan ik mijn club toevoegen?
Klik links bovenin op de 3 horizontale streepjes en klik vervolgens op ‘Toevoegen’. Scan vervolgens de QR-code, vul je pasnummer of vul je KNIP code handmatig in.

Hoe kan ik andere accounts koppelen aan mijn eigen account?
Klik links bovenin op de 3 horizontale streepjes en ga naar ‘Instellingen’. Klik daarna op ‘Bestaand account koppelen’.

Waar kan ik mijn saldo en transacties zien?
Ga naar ‘Rekeningen’ en je saldo verschijnt meteen in beeld.

Hoe waardeer ik mijn saldo op?
Ga naar ‘Rekeningen’ en klik op of draai aan de "+" om je saldo op te waarderen.

Hoe kan ik mijn rekeningnaam aanpassen?
Ga naar ‘Rekeningen’ en klik vervolgens op het tandwiel om je rekeningnaam aan te passen. Klik daarna op het vinkje rechts bovenin om op te slaan. De wijziging heeft nu plaatsgevonden.

Hoe kan ik mijn pincode aanpassen?
Klik links bovenin op de 3 horizontale streepjes. Ga naar ‘Instellingen’ en ga vervolgens naar ‘Pincode aanpassen’

Hoe kan ik makkelijk van omgeving wisselen?
Klik links bovenin op de 3 horizontale streepjes om je aangesloten clubs te zien en om makkelijk van omgeving te wisselen.

Waar kan ik mijn berichten lezen?
Ga rechts bovenin naar het envelopje om je berichten te lezen.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Klik links bovenin op de 3 horizontale streepjes. Ga naar ‘Instellingen’ en ga vervolgens naar ‘Wachtwoord Aanpassen’.

Hoe kan ik mijn e-mail login wijzigen?
Klik links bovenin op de 3 horizontale streepjes. Ga naar 'Instellingen' en ga vervolgens naar 'E-mail aanpassen'.

Hoe kan ik mijn rekening blokkeren/verwijderen?
Ga naar ‘Rekeningen’ en klik daarna op het tandwieltje om je rekening te blokkeren of te verwijderen.

Hoe kan ik een extra persoon aan een rekening koppelen? (Denk aan familielid of een teamlid).
Ga naar 'Rekeningen' en klik dan op het icoontje van het poppetje en tik op het "+" links bovenin. Vul dan het e-mailadres in van de extra persoon. Deze persoon ontvangt dan een e-mail die hij/zij moet bevestigen.

Hoe kan ik zien of mijn SVS-betaalpas gekoppeld is?
Ga naar ‘Rekeningen’ en klik vervolgens op het tandwieltje. Klik daarna op ‘clubcards’ om te zien welke clubcards er gekoppeld zijn aan dit account.