Algemene info omtrent afgelastingen

Algemene informatie

Wanneer u twijfelt over het al dan niet doorgaan van het voetballen adviseren wij u om Teletekst op uw televisie te raadplegen. Op een speciale pagina wordt aangegeven of het voetbal landelijk (per district) is afgelast. De informatie op teletekst geeft wel informatie over de afgelaste wedstrijden maar dat wil niet zeggen dat, indien er volgens teletekst niets is afgelast, alles doorgaat. Ook de consul van onze of een andere vereniging kan bepalen dat een wedstrijd wordt afgelast.

Stap 1: Raadpleeg Nos Teletekst.

Op vrijdag vanaf 18.00 uur of eerder op de dag staat op pagina 603 aangegeven of er wedstrijden zijn afgelast. Indien pagina 603 geen berichten heeft over afgelastingen is er dus ook niets landelijk afgelast.

Indien de pagina 603 wel afgelastingen laat zien wordt per district en per categorie met een kruisje aangegeven of er iets is afgelast. Alle teams van SVS spelen in “district West 2″. Alle teams van SVS worden als categorie B aangeduid, behalve 1, 2 en 3.

Tussendoor wordt pagina 603 indien nodig bijgewerkt!

Staat er een kruisje bij ons district en bij onze categorie? Dan is de voetbal afgelast. Neem eventueel contact op met je leider indien daar binnen je team afspraken over zijn gemaakt (gaan we trainen?). Staat er geen kruisje bij ons district en onze categorie? Ga dan naar Stap 2!

Stap 2: Raadpleeg de website van SVS [ www.svsvoetbal.nl ].

Wanneer wedstrijden zoals beschreven in stap 1 zijn afgelast wordt daar uiteraard meteen melding van gemaakt. Wanneer wedstrijden door onze consul worden afgelast zal daar, indien mogelijk, ook melding van worden gemaakt. Wanneer er volgens teletekst niets is afgelast en volgens de website wel dan heeft de consul de wedstrijd afgelast. Neem eventueel contact op met je leider/trainer indien daar binnen je team afspraken over zijn gemaakt (gaan we trainen?). Staan er helemaal geen afgelastingen op deze site? Ga dan naar stap 3!

Stap 3: Bel naar de kantine van SVS.

Op zaterdagmorgen kunt u vanaf 07.30 uur bellen naar de kantine, indien u nog steeds twijfelt over het al dan niet doorgaan van de wedstrijd. Wellicht krijgt u te horen dat het veld op een bepaald tijdstip moet worden gekeurd. Het telefoonnummer van de vereniging is: 010-4511125.

Voor wat betreft de uitwedstrijden zullen wij u z.s.m. informeren. Bel hierover NIET naar de kantine, daar wij anders geen kans krijgen om zelf naar de kantine te bellen van deze verenigingen. Indien u toch zelf wilt bellen, bel dan naar de kantine van de tegenstander.

Adressen, telefoonnummers en routeplanner naar eventuele tegenstanders

Via de link hieronder opent zich een andere pagina van onze website met het programma voor de komende week.

Door op de blauwe "i" achter de wedstrijd te klikken krijgt u alle gegevens van de tegenstander te zien, en kunt u via de ingebouwde routeplanner de route plannen.

www.svsvoetbal.nl/programma-komende-week

Wil je de laatste afgelastingen van jouw team via SMS ontvangen?
Je krijgt maximaal 5 berichten per week. Één bericht kost 0,25 euro. Je kunt je altijd weer afmelden door ZET AFGELASTING UIT te sms'en.
Wil je de laatste afgelastingen van jouw team via e-mail ontvangen?
Je kunt je op ieder moment weer afmelden door op de afmelding-link te klikken vanuit een verzonden e-mail notificatie.

Datum Wedstrijd Status Reden
Geen afgelastingen