Team-nieuws JO13-3

verslag vanuit het oogpunt van een tegenwoordige supporter....

20 april 12:15  Lees het verslag eens. Ik ben ervan overtuigd dat bijna iedere supporter van het Nederlandse amateurvoetbal hier wel iets in herkend. Supporters,...geef aub het spel terug aan de kinderen!meer »

550x gelezen

SVS ZOEKT JEUGDSPELERS UIT 2010 en 2011

5 juni 12:45  SVS is op zoek naar jeugdspelers die volgend seizoen onze selectieteams willen komen versterken. Het jeugdbestuur is druk bezig met de teamindeling voor het seizoen 2022/2023. De diverse teams kunnen volgende jaar wel weer het veld op, maar vooral voor selectieteams in deze leeftijdsklassen kunnen we nog wel extra spelers gebruiken. meer »

414x gelezen

TRAININGSSTOP ZOMERMAANDEN

2 juni 9:30  WANNEER ZIJN DE LAATSTE TRAININGEN DIT SEIZOEN? WANNEER STARTEN DE TRAININGEN VAN JOUW TEAM(S) IN HET NIEUWE SEIZOEN? IS DE KANTINE (NOG) WEL OPEN? Zoals ieder jaar komt er een eind aan het seizoen, zo ook aan dit huidige seizoen 2021-2022. Dit seizoen is ook nu weer met de nodige hobbels verlopen, maar volgens mij is het ondanks een paar problemen toch een leuk seizoen geweest. meer »

1214x gelezen

DICK VLASBLOM WERKT AAN EEN NOG BETER SVS

19 mei 10:00  Dick Vlasblom hoeft zich niet te vervelen als voorzitter van SVS. Aan ideeën en plannen is er geen gebrek op sportpark Schenkel. Lang leve het vroegpensioen, want dat stelt Dick Vlasblom in staat om voldoende tijd te steken in de voetbalvereniging die hij sinds 2019 leidt. “Er gaan best veel uren zitten in het bestuurlijke werk”, weet hij uit ervaring. “Het is dan ook niet verwonderlijk dat veel voorzitters of met pensioen zijn of alleen nog parttime werken.”meer »

1250x gelezen

CONFERENCE LEAGUE FINALE BIJ SVS OP GROOT SCHERM IN DE KANTINE

11 mei 12:45  Zoals waarschijnlijk iedereen wel weet heeft Feyenoord de finale bereikt van de Conference League. Ze moeten dan spelen tegen AS Roma. Deze finalewedstrijd wordt gespeeld op woensdag 25 mei as om 21:00 uur. meer »

1038x gelezen

KANTINE 1e + 2e PAASDAG GESLOTEN / 2e PAASDAG GEEN TRAININGEN

13 april 19:15  Tijdens de paasdagen (zondag 17 april en maandag 18 april), zijn er op ons complex geen wedstrijden. Het gehele complex alsmede de kantine is op deze dagen dan ook gesloten. meer »

1179x gelezen

IS HET NOU ECHT ZO MOEILIJK OM OP TE RUIMEN ?? <> DRINGEND VERZOEK OM MEDEWERKING !

1 februari 19:45  Al sinds de start van de trainingen wordt geconstateerd dat er van maandag tot en met donderdag trainingsdoeltjes achterblijven op de beide kunstgrasvelden. Dit veroorzaakt heel veel roering, frustratie, irritatie en boosheid bij tal van mensen. Is het nu echt teveel gevraagd om simpelweg op te ruimen? Nee toch zeker?meer »

1399x gelezen

CORONA UPDATE (29) : VERSOEPELING CORONA MAATREGELEN PER 26 JANUARI 2022

26 januari 20:15  Op woensdag 26 januari zijn diverse versoepelingen van kracht geworden. Voor SVS betekent dit dat vanaf heden de volgende maatregelen van toepassing zijn:meer »