Algemeen

Sponsoring is heden ten dage ook in de amateursport een niet meer weg te denken factor.

De kosten om een vereniging draaiende te houden stijgen elk jaar. Denk u hierbij aan het

onderhoud van clubgebouw en speelvelden, vergoedingen aan gediplomeerde trainers, het opleiden van kader enz.

Een vereniging heeft inkomsten uit contributies, horeca activiteiten, subsidies en sponsoring. Ook SVS. Juist deze sponsoring stelt ons in staat extra dingen te doen die anders wellicht niet te betalen zijn.

Enkele voorbeelden hiervan zijn:

• Het organiseren van een jeugdkamp;
  • Het organiseren van (jeugd)toernooien;
  • Extra aandacht schenken aan de eerste elftallen, zodat de vereniging op een behoorlijk sportief niveau kan blijven meedraaien,
  • Iets extra’ s doen voor de vele vrijwilligers

SVS prijst zich gelukkig dat een toenemend aantal bedrijven bereid is ons te ondersteunen.

SVS op haar beurt kan voor deze bedrijven zorgen voor extra naamsbekendheid. Foto’s in de locale kranten bij wedstrijden van het eerste elftal kunnen de naam van de shirtsponsor of op een reclamebord in heel de regio onder de aandacht brengen.

Daarnaast krijgt onze website ca 10.000 bezoeken per maand en worden er elk weekend op onze velden tussen de 20 en 30 wedstrijden gespeeld waarbij tegen de 1.000 mensen de reclame-uitingen van de sponsorende bedrijven zien.

Op deze website geven wij u een overzicht van de diverse sponsormogelijkheden. Uiteraard zijn ook andere combinaties bespreekbaar.

Indien wij uw interesse gewekt hebben zouden wij gaarne een verdere afspraak met u maken. U kunt contact met ons opnemen via:   [email protected] of telefonisch met Hans van Venrooij, (06) 288 03 890.

Leendert de Bruin

Voorzitter SVS-voetbal.