Voetbal Extra

Aan alle betrokkenen van SVS.

‘Voetbal Extra bij SVS!
Sinds oktober 2016 is er een ‘aangepast voetbalteam‘, genaamd Voetbal Extra, gestart bij SVS.

Komend seizoen (2022-2023) starten de trainingen weer op woensdag 7 september 2022 om 16:00 uur op veld 2A.

De trainer (Sonny Seip) laat kinderen, voor wie het niet vanzelfsprekend is om lid te zijn van een voetbalvereniging, plezier beleven aan de voetbaltrainingen.
Het team bestaat inmiddels uit 7 kinderen die b.v.  door autisme, een lichamelijke beperking of een licht verstandelijke beperking, niet in het reguliere voetbalcircuit meekunnen. De leeftijd is van 8 tot 14 jaar. Het zijn jongens die ontzettend van voetballen houden en heel veel plezier beleven aan de training.

SVS is trots op dit team en wil het ook verder laten groeien en borgen binnen de vereniging. Om dit te laten lukken zou het goed zijn om het team door meerdere mensen binnen de vereniging  te laten ‘dragen’ en om ervoor te zorgen dat het bij alle betrokkenen van SVS bekend is.

Voetbal Extra Sonny Seip (010) 258 87 87 (SC) (06) 837 92 471 [email protected]

Ondersteuning

Het initiatief van dit ‘aangepast voetbalteam’ wordt ondersteund door SportMEE en Sportief Capelle.
SportMEE is een stichting die sportverenigingen aanbod helpt te creëren voor mensen met een beperking. Ed Hagers is hierbij sportconsulent en geeft individuele sportadviezen aan kinderen met een beperking en kan i.s.m. Sportief Capelle kinderen, voor wie dit team geschikt is, doorverwijzen. Daarnaast spelen deze partijen ook een adviserende rol en kan er in de vorm van korte bijeenkomsten kennis gedeeld worden.

Mochten er vragen zijn en wil je meer weten over dit initiatief, dan kan er contact opgenomen worden met  Sportief Capelle op 010 2588787 of via de mail [email protected]

Met vriendelijke groet,

SportMee