SVS JO13-2 - Be Fair D2

SVS JO13-2

Be Fair D2

Onbekend (schot)
Glenn van Dijk (intikker)

D-Pupillen, D2, 3e klasse 03

28 januari 2012 8:30

K. Prins

ONGEKEND HOGE UITSLAG BELONING VOOR EEN POT DROOM VOETBAL ; 8-0

D2 heeft vandaag een ontzettend goede wedstrijd gespeeld tegen Be Fair uit Waddinxveen. De jongens groeiden in de wedstrijd en werden met de minuut beter en gaven de tegenstander geen moment rust.

Vandaag zou ik iedere speler tekort doen om een man van de wedstrijd aan te wijzen, aangezien iedere speler vandaag deze titel verdiende.

Matthijs omdat hij er stond als de bal een keer op ons doel werd afgevuurd.

De verdedigers: Danny, Dennis, Tim, Vincent, Steven die rustig aan de bal bleven, hun tegenstander geen moment uit het oog verloren en opbouwend prima werk afleverden.

Het middenveld met: Jasper die het vizier op scherp had staan, Kick, Quincy, Sven en Lorenzo, allen zwoegend en strooiend met mooie passes.

En het aanvalstrio met een keihard werkende Justin, de watersnelle Willy en de attente goalketter Glenn.

Allemaal verdienden zij het zich vandaag man of the match te noemen.

De eerste vijf minuten leek het of we een hele moeilijke pot gingen krijgen.

Be Fair had tot vandaag in onze spannende poule slechts twee punten minder dan D2 en het was duidelijk welke opdracht zij mee hadden gekregen, drie punten mee naar huis!

Na vijf minuten nam D2 het initiatief over en overklaste de tegenstander vervolgens vijfenvijftig minuten lang.

D2 speelde niet alleen sterk, maar het combinatievoetbal was van uitzonderlijk hoog niveau, niet zelden was het een kwestie van de bal één keer raken.

Na acht minuten konden we al met de armen omhoog staan in en langs het veld door een droge knal in de linker benedenhoek door Jasper.

Diezelfde Jasper kon zeven minuten later weer doeltreffend uithalen na een mooie assist van Glenn en Willy.

Zes minuten voor de rust kon Glenn de bal van dichtbij binnen tikken op aangeven van Willy.

Nog voor de rust kon D2 de wedstrijd in het slot gooien door een prima corner van Steven mooi af te ronden via de inzet van Glenn.

Met 4-0 de kleedkamer opzoeken, een luxe die we nog niet eerder mochten mee maken dit seizoen.

Ook na de rust bleef D2 gretig en bovendien goed spelen.

Wederom werd er prima combinatievoetbal gespeeld en lieten we Be Fair steeds wanhopiger op het veld achter.

Ook de grensrechter raakte de van de leg, die leek wel met de vlag omhoog te blijven staan.

Na twee minuten in de tweede helft kon Justin zijn puike partij glans geven met een pracht assist op Jasper, die wederom niet hoefde na te denken en de bal hoog binnen schoot.

Vijf minuten later kon Justin zijn goaltje mee pikken na een werkelijk schitterende assist van Kuu, ook wel bekend als Quincy.

Willy bleek ook nog een assist achter de hand te hebben gehouden voor de tweede helft en bracht Glenn in stelling voor de zevenklapper op het scorebord.

De 8-0 was een beauty, Glenn kon twee verdedigers verschalken door de bal over hen heen te spelen en weer op te vangen. Zijn uithaal werd verstoord door een verdediger via wiens voet de bal in het goal verdween.

De spelers van D2, met Justin voorop gaven unaniem aan dat de goal op Glenn zijn naam moest komen.

Dit geeft aan hoe de sfeer is binnen het team, iedereen heeft wat voor elkaar over en de “gunfactor” is hoog. Klasse!

De allermooiste aanval van de wedstrijd vanaf eigen helft leverde vlak voor tijd helaas geen doelpunt op, maar was een uitstekend slot van een uitstekende wedstriijd.

Jermaine en ik zullen dit weekend nog wel even zweven, na deze uitstekende prestatie. We zijn trots op jullie!!

8e minuut    1-0      Jasper

15e minuut    2-0      Jasper