SVS JO15-1 - SVS JO15-2

21 december 2011 19:00

Vriendschappelijke wedstrijd woensdag 21-12-12
SVS C2 - SVS C2

Hierbij het wedstrijdverslag van SVS c1 tegen SVS c2.

Het was een koude avond. En voor ons zat het vandaag niet echt mee. We misten onder andere: Edwin, Bob en Luuk. Dus Dennis moest de opstelling helemaal veranderen. Maar het is Dennis nog wel gelukt om een redelijke opstelling neer te zetten.

Toen de wedstijd begon, was het in het begin nog wel een beetje rommelig, soms een goed schot van c1 waar Ricky een paar goede reddingen van kon maken. En soms kwamen wij er nog goed door langs de flanken door mij, Hilmi, Daymen en Naoufal. Maar na 11 minuten spelen wist c1 wel te scoren, en degene die scoorde was Ricardo (1-0). Na de 1-0, wilde c2 de draad weer oppakken, maar al na 3 minuten kwam er al weer een goal voor c1 door Steven (2-0). Na de 2-0 bleef de c1 maar weer jagen voor meer doelpunten maar wij wisten wel de bal elke keer weer te onderscheppen. En soms hadden wij wel de scheidsrechter aan onze zijde. En daar werd c1 een beetje gefrustreerd van en de wedstrijd werd een beetje feller en harder. 4 Minuten na de 2-0 kwam de 3-0 al door Steven. Zijn 2de van de avond. Wij wisten maar niet in de wedstrijd terug te komen, we probeerden het wel , maar het lukte ons niet. En na 24 minuten kwam de hattrick van Steven (4-0). En nog niet lang daarna deed Chris een goede slalom door de verdediging en gaf ook Ricky het nakijken en hij hoefde de bal alleen nog maar een klein tikje te geven (5-0). Rust.

In de tweede helft, veranderde Dennis de formatie, hij ging van een 4-3-3 naar een 4-4-2. De wedstrijd werd hervat.
De tweede helft was nog maar net begonnen en er kwam alweer een doelpunt van c1, en het was al de 4de goal van Steven (6-0). Na die goal, werd c1 een beetje losjes, ze lieten makkelijk de bal rondgaan en soms een gevaarliijk schot. Soms gaf Hilmi wel een gevaarlijke voorzet waar c1 elke keer maar weer tussen zat. Tien minuten na de 6-0 had Chris de bal, lopen.....lopen..... en toen met een schitterend schot over Ricky (die nog last had van zijn blessure die hij opliep in de 1ste helft) heen (7-0). Daarna ging de bal maar heen en weer en wij konden elke keer eruit te komen om een schot te lossen.

De scheids floot de wedstrijd af, uitslag: 7-0. Ik denk dat wij deze wedstrijd maar snel kunnen vergeten, en dat we vrolijk de feestdagen kunnen vieren.

Vrolijk kerstfeest en een gelukkig Nieuwjaar.

Groetje van Dennis Mulder c2

Wij speelden een vriendschappelijke wedstrijd tegen de C2.
Wij wilden het even recht zetten van de vorige keer (4-2 gewonnen maar slecht
gespeeld). Na een goede warming-up begonnen we dan aan de wedstrijd. In het
begin zakten we een beetje in maar dat duurde niet lang want Ricardo maakte het
eerste doelpunt 1-0. We bleven doorgaan en dat beloonde 2-0 (Steven). Achterin
werd het weer even rustig en we gingen meer op de helft van de tegenstander
spelen Toen kwam ook de 3-0 gemaakt door Steven. De 4-0 kwam ook gauw het was
een rommeltje in de 16 en Harvey maakte een hakje richting doel die
uiteindelijk bij Steven terecht kwam die toen zijn hattrick maakte. Even later
brak Chris uit en passeerde de keeper en liep toen met bal en al het doel in.
Ruststand 5-0

Rust

Er werden nog even de laatste puntjes op de i gezet en
iedereen zag wel in dat we makkelijk met   10-0 zouden kunnen winnen.
(alleen liep dat wat anders dan gepland).

2de helft

We begonnen met 10 man omdat we maar 11 man hadden en Miquel
zijn schoen was kapot dus had hij even tape nodig. Daarna speelden we weer met
11 man. We gingen weer lekker voetballen en kansen creëren alleen ging de bal
er nu niet in. Maar toen kwam Steven weer die toen zijn 4de doelpunt
maakte 6-0. We hadden we kansen maar een groot deel van die kansen gingen naast
en over totdat Chris van een grote afstand is ging schieten de keeper keek er
naar en de bal ging zo het doel in. Wat was dat een mooi doelpunt. Eindstand
7-0. Het had beter gekund maar in ieder geval beter dan die  4-2.

Nu is het lekker winterstop en gaan we genieten van een
lekkere kerst en een gezellig oud en nieuw. (-:

Bianca Troost (keepster C1)