SVS JO15-2 - Cabauw C1

SVS C2 - Cabauw C1

SVS -VV CABAUW

31 MAART 10.30 UUR

De wedstrijd begon een half uur later, omdat Cabauw de kledingtas was vergeten. Wij begonnen sterk aan de wedstrijd. 1e grote kans na 8 minuten, een voorzet van Hilmi werd in 1 keer op doel geschoten door Daymen met een mooie reactie tikte de doelman van Cabauw de bal over het doel. Hierna kreeg Naoufal nog 2 kansen met een bal op de lat en paal, voordat hij in de 18e minuut de 1-0 maakte met een mooi geplaatst schot. Tien minuten later kregen we een strafschop, Naoufal werd geduwd, toen hij de bal wilde aannemen. Naoufal nam de strafschop zelf en scoorde de 2-0. We speelden een goede eerste helft. Ruststand 2-0.

In de tweede helft werd Cabauw sterker, zij gingen druk zetten en de wedstrijd werd iets harder. Cabauw kreeg nu de kansen en Ricky kreeg het drukker voor zijn doel. In de 45e minuut maakte Cabauw de 2-1. Zij gingen door om  snel de tweede te maken. Zes minuten later maakte Cabauw de 2-2. Na de gelijkmaker kwamen we weer terug in
de wedstrijd met nog een mooie actie van Dennis, die  langs 2 verdedigers ging en werd gestopt door de keeper. Laatste kans was voor Hilmi, zijn afstandschot werd gepakt door de keeper. Eindstand 2-2.

De volgende wedstrijd is uit tegen UNIO.

Damian de Wit