SVS D2 KOMT HEEL LANGZAAM UIT HAAR WINTERSLAAP

D-Pupillen, D2, 3e klasse 03

3 maart 2012 9:45

SVS D2 KOMT HEEL LANGZAAM UIT HAAR WINTERSLAAP

Svs D2 heeft eindelijk na vijf weken weer een competitiewedstrijd afgewerkt uit tegen Spirit D2.

Grandioos was het deze keer niet, er leek weinig beleving en bezieling te bespeuren bij de spelers en hadden het geluk aan hun zijde vandaag één van de mindere tegenstanders uit de competitie te treffen.

Eén van de weinige spelers die er wel boven uit stak in de eerste helft was Tim, die als centrale verdediger prima werk afleverde.

Eén van sporadische aanvallen waarin wel een mooie combinatie aan te pas kwam leverde pardoes de 0-1 op.

Glenn kreeg de bal aangespeeld door Jasper op het middenveld en speelde de bal diep in op Willy. Die leek even ruzie met de bal te hebben, maar zijn snelheid compenseerde één en ander, waardoor hij de bal nog net in het doel kon verwerken.

De 0-1 leek niet het signaal te zijn voor D2 om vol gas door te gaan en bleef een beetje aanmodderen.

Sydney werd een paar keer getest vanaf afstand maar had geen moeite met deze pogingen van Spirit.

De rust brak aan met een 0-1 voorsprong.

Ondanks de mooie woorden en beloften die in de kleedkamer werden uitgesproken, leek er aan het begin van de tweede helft niets veranderd.

Sterker nog, we liepen na vijf minuten al averij op, Spirit kon op gelijke hoogte komen.

Veertien minuten voor tijd kon een voorzet van Willy terechtkomen bij Kick, die niet aarzelde en uithaalde voor zijn eerste competitietreffer dit seizoen.

Na dit doelpunt kwam het niveau weer terug bij D2 waar we de laatste tijd aan gewend waren, een beetje laat, maar beter laat dan nooit!

Vier minuten later werd de wedstrijd, zoals dat zo mooi heet, in het slot gegooid door Glenn die een voorzet van Willy uit stand op een bijzonder fraaie manier afrondde.

Maar de allermooiste van vandaag kwam vanaf de schoen van Jasper die vijf minuten voor tijd op een weergaloze manier de bal hoog in de touwen kon jagen.

Eind goed al goed, drie punten in de tas!

14e minuut    0-1      Willy

35e minuut    1-1