SVS JO15-2 - Bergambacht C2

Wedstrijdverslag zaterdag 3 maart 2012

SVS C2 – Bergambacht C2

Wedstrijdverslag c2.

De wedstrijd begon om half 12. Toen de bal werd afgetrapt door Bergambacht, begonnen ze meteen de druk op het doel van Svs te zetten. Svs kwam maar even aan voetballen toe. Keeper Rick stond iets te ver voor zijn doel waardoor een speler van Bergambacht de bal net over Rick heen schoot. Na de aftrap kwam Svs aan voetballen toe. Doordat Naoufal de bal op de onderkant lat schoot, was de stand bijna weer op gelijke hoogte. En nog geen paar minuten later was het raak maar aan de andere kant, weer een goal voor Bergambacht. Rick stond weer iets te ver voor zijn doel en de bal zat er weer in. Svs nam de aftrap weer maar leed na 2 minuten alweer balverlies.
Toen kon Bergambacht meteen weer in de aanval. Bergambacht kreeg een corner.
Toen de bal bij Rick kwam, nam die geen enkel risico, dus hij stompte de bal
weg. De bal kwam daarna zo voor de voeten van een speler van de tegenpartij.
Rick had de bal bijna maar de tegenstander lobde hem over Rick heen.

In de rust kon de trainer zijn spelers even bijpraten.

2e helft:

De 2e helft ging al een stuk beter dan de eerste. Svs kwam weer aan voetballen toe. Svs was in de aanval en ging voor de goal. Die kwam er ook. Naoufal scoorde de 1-3. Bergambacht mocht weer aftrappen. Ze gingen meteen achteruit en gingen verdedigend spelen. Na een paar minuten kwam Svs in balbezit en ging meteen weer in de aanval, op zoek naar de goal. En die kwam er weer. Deze keer scoorde Luuk de goal. Een mooi afstandschot dat ook zo over die keeper heen ging. De stand was 2-3. Het leek erop dat Svs ging winnen, maar dat was niet zo. 10 minuten later werd de stand 2-4, weer door een afstandschot. De wedstrijd was al bijna voorbij. Svs nam de aftrap weer en weer was er balverlies. En daar kwam weer een afstandschot dat er ook weer in zat. Er waren nog maar 5 minuten op de klok. Het leek er niet naar uit te zien dat Svs dit nog zou winnen. En jaaa, hoor daar was het eindsignaal al.
Svs had verloren met 2-5 van Bergambacht.
Rick Nieuwland