SVS JO15-2 - SVS JO15-3

Vriendschappelijk wedstrijd zaterdag 25 februari 2012

SVS C2 – SVS C3

Hallo iedereen,

Ten eerste wilde ik iedereen een compliment geven voor hun inzet, tenminste in de 2de
helft dan. De eerste helft begon niet echt goed, we lieten C3 lopen en maakten fouten maar we hielden stand. C3 scoorde de eerste doelpunt door een miscommunicatie tussen Edwin en Ricky. We vonden het natuurlijk allemaal niet leuk en dat we allerlei kansen misten, maakte het nog erger.
We kregen in de rust een streng woordje van de trainers en we zagen in dat we beter ons best moesten doen.

Toen de 2de helft begon zagen we al meteen dat we het veel beter deden dan in de eerste helft. Door een paar mooie acties maakte we de 1-1 en snel daarna de 2-1. C3
probeerde er heel vaak doorheen te komen maar de verdediging had hun acties heel vaak door en onderschepte de bal heel vaak. We hadden nog ongeveer 7 minuten te gaan en Dennis besloot om met 1 aanvaller meer te spelen. Kort na de wissel werd er gescoord door C2 en maakte de eindstand 3-1.

Uiteindelijk hebben we dus terug gevochten en de overwinning gepakt

Nogmaals proficiat en succes met de volgende wedstrijd.

Gemaakt door Edwin den Hartog C2