Olympia C3 - SVS JO15-2

Wedstrijdverslag zaterdag 24-03-12
Olympia C3 - SVS C2

Wedstrijdverslag Olympia C3-SVS C2

Op 24 maart 2012 moesten wij uit voetballen tegen Olympia in Gouda. Voor deze wedstrijd moesten we om 13.00 uur verzamelen en om 14.30 spelen. We begonnen de wedstrijd in de inmiddels gebruikelijke 4-4-2 opstelling. Daarbij hadden we nog 1 wissel. Kelvin, Luuk en Noah konden niet komen. Al 2 minuten na de aftrap lag de bal in het net van de tegenstander. Hilmi had gescoord na een korte solo met een schot
in de korte hoek. Daarna moesten we constant hard vechten om de 0 te houden. Aan het eind van de eerste helft gaf Naoufal een lange bal op Daymen, die uithaalt en onderkant lat de bal erin pegelt.
In de tweede helft stond het bijna meteen 1-2. Daarna is het ook 1-2 gebleven, maar er is gevochten tot het einde. Uiteindelijk hebben 3 mensen van ons een bal van de lijn gehaald. Ook hebben we de bal twee keer onderkant lat geschoten, maar stuiterde hij uit het doel, en had Dennis een grote kans 1 op 1, maar had de keeper weer eens een te grote teen. Een behoorlijk minpunt aan de wedstrijd was dat een doelpunt van Dennis niet goedgekeurd werd, omdat de scheidsrechter dacht dat hij nog niet over de lijn geweest was, terwijl dat wel zo was. Al met al was het een redelijke wedstrijd, waar we 3 punten aan hebben overgehouden.

Thomas Wink